Nonnii.. ja nyt tääläki.. :x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tyttö tuosa heräs joku aika sitten ja oli itkunen. Ja kauheen levoton. Mä arvasin heti! Kyselin että sattuuko mahaan.. Ei.. Onko paha olo... Ei.. Makkaris tyttö sano et janottaa! ja hik..

Vauhilla kaappasin syliin ja kylppäriin, onneks se on ihan vieres.. Yök.. :x :x :x

Luojan kiitos ei tullu sänkyy.. Nyt on sit sairaspeti olkkarissa, mä päivystän kipon kans.. Tyttö vaan tuumas että tuli hoksennus..

Muoks. Ja mikä hemmetti siinä on että sen yrjäämisen pitää AINA alkaa yöllä!

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Muoks. Ja mikä hemmetti siinä on että sen yrjäämisen pitää AINA alkaa yöllä!

Toi onkin muuten jännä homma!

Toivottavasti ei kauaa kestä.

No nii on, joka ikinen oksennustauti on yöllä alkanu!

Joo, kunhan ei kauaa kestäis, viimeks selvittiin muutamalla tunnilla..

Alkuperäinen kirjoittaja Onko:
muut lapset jo sairastanu vai mistä tiesit mitä tyttö heräsi? Onko oksentanut tuon yhden kerran lisäksi vielä? Minkä ikäinen?

Mulla on vain yks lapsi. Tyttö on tuolla tavalla levoton ollu ainoostaan sillon ku oksentaa. Oksennustaudissaki tietää millon on taas tulossa ku alkaa itkee ja kiemurtelee. Ei oo ku yhen kerran oksentanu joten viel on himppu toivoo että ois VAAN jotain muuta ku tautia.. ja tyttö on 4,5 v.

muut lapset jo sairastanu vai mistä tiesit mitä tyttö heräsi? Onko oksentanut tuon yhden kerran lisäksi vielä? Minkä ikäinen?

kyllä mä ainakin vaistoan,jos tyttö alkaa oksentamaan yöllä ( sikäli,että olen vielä hereillä ),muuttuu levottamaksi sängyssään..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:

kyllä mä ainakin vaistoan,jos tyttö alkaa oksentamaan yöllä ( sikäli,että olen vielä hereillä ),muuttuu levottamaksi sängyssään..

Joo kyllä sen jotenki vaistoo, mäkin tiesin heti et kohta alkaa vaikka tuo tytön herääminenkään mikään ihme juttu ollu normiyöhön verrattuna.

Yhteistyössä