Nonni, iltatähdetkin sit pyöräytetty ja nimet annettu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hannah, Lilith, Judith...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hannah, Lilith, Judith...

Vieras
Huh.
6 lasta maailmaan päästäneenä on vapauttavaa, kun tulin tulokseen, että tässä nää oli iän puolesta, todennäköisesti ei ENÄÄ yhtään.
Vanhemmat muksut 18, 20 ja 21.
Minä 44 :)
Meidän pikkurinsessamme, pahnan pohjimmainen, ansaitsi tietty vähän erilaisen, "päätösnimen". Meidän viimeiset muksumme (ehkä), ainoat neitimme,
ovat nimeltään.

Kuopus: Judith Aisha Catarin
Iltatähti nro. 2:Hannah Mary Cassandra
Iltatähti nro. 1:Lilith Nadja Alessandra
Joo, mies ei ole suomalainen. Mä päätin ensimmäiset nimet itse. Judith ja Hannah raamatusta, Lilith muuten vaan, ei oltu tuolloin uskossa.
Miehelle toiset nimet, yhdessä kolmannet.

Vitsi, kun toivoin poikien ollessa pieniä, että saisin tyttären. Nyt kroppa on ilmeisesti muuttunut, että tää seitsemäskin olisi kai tyttö. Tai mitä siitä, vaikkei olisikaan. Mut mut. Mä haluaisin muksun. Mä haluaisin oikeastaan kolmannen tyttären. Tai no, miksei viimeisen pojankin päättämään tämän, mutku jotenkin kolmas tyttö tuntuis luonnolliselta.

Nyt olis tytöt ja nimet, nyt olis pojat, mut jotain puuttuu. Ja se on se, että viimeinen puuttuu.
Yritettäisiinkö vielä yhtä?

Hannan ja Lilin olen päiväkotiin ilmoittanut aikoinaan kutsumanimeksi.Lilith sanoi itteään Lilikk, ja tuokin oli tosiaan melko vaikea. Lili ja Hanna kutsumanimiä, kun komennan, niin sitten tulee, että NYT Lilith ja Hannah ne lelut paikalleen!
Päiväkotiin mennessä Hannah osasi sanoa oman nimensä, mut aattelin että Hanna helpompi.
Kun oikein suutun, tulee koko nimirimpsu: LILITH NADJA ALESSANDRA (sukunimi), SINÄ ET LYÖ SISKOA!
Pienimpää sanotaan Judiksi :heart:

Siis mitä? Onko teille tullut kolmoset, vai kuka nyt sai nimensä? Mikä se erilainen/poikkeava nimi on? Mitä tarkoitat sillä, että haluaisit kolmannen tyttären, eikö noita edellä mainittuja kolmea olekaan olemassa?

(Lilith ei ole Raamatusta, mutta samaa perinnettä kuitenkin
Lilith – Wikipedia )

Seitsemän? Juurihan luettelit kuusi lasta.
Eikö iltatähti ole se pienin? Kuka sitten on kuopus? Jäi kyllä ainakin minulle epäselväksi tuo tyttöjen ikäjärjestys.
Olipa sekava kirjoitus aloittajalta.

Minultakin meni nyt ihan ohi, että mikä lapsista on mikä. Onko kolmoset ja nyt toiveissa vielä yksi vai mitä hemmettiä. Iltatähti on viimeinen lapsi. Samoin kuopus. Miten voi olla 2 iltatähteä ja päälle kuopus?

Ymmärsin niin, et Lilith olis vanhin, sit Hannah ja Judith olis nuorin. Ovat varmaan Lilithiä tehdessään ajatelleet, et tehdään iltatähti, kun pojat niin isoja ja samoin sit Hannahin kohdalla. Judithia sanovat kuopukseksi, kun on nuorin.

Epäselväksi jäi miten ap haluaa kolmannen tyttären, kun hänellä on jo kolme tytärtä. Oli kyllä epäselvä kirjoitus.

Niin siis. Jos jossain luki kolmannen tyttären niin anteeksi, ajattelin varmaan sit samaten uutta kuin Judia. Heiluttelin Juudialle tossa lelua, kun oli hyvin epätyytyväinen, joten ajatukset sekaantui.
Meillä on Lilith 5, Hannah 2 ja Judith 2kk.
Haluan siis seitsemännen.
Äsken aattelin mennä kattomaan putousta, mutta Lilith oli piirtänyt mahaan tussilla joten menimme pesemään ne.
Hannah sai uhmaraivarin, sitten rauhoittelimme häntä. Judith taas oli huomion tarpeessa.
Sen jälkeen hänellä oli nälkä.
Sitten laitoin Lilin ja Hannan nukkumaan, Hannaa ei väsyttänyt. Kun Hanna nukahti, tai ainakin lopetti huutamisen, alkoi Lilithin peli. Milloin jano, nälkä pissahätä...
Sitten sanoin, että nyt sinä Lilith et tule tänne kertaakaan. Onko selvä.
Jonka jälkeen Lilith tuli karjuen. Pelkäsin, että Lili herättää Hannahin, jonka jälkeen tappelisin molempien kanssa. Judith uusi kuin hurja, kun oli nälässä. Lilith itki, ja minä pidin tyttöjen huoneen ovea kiinni.
Kohta Hanna tuli ränkkäämään ovea, miksei pääse ulos, ja lopulta itki. Huusin oven läpi jotain, että Hanna, äiti on tässä. Äiti pitää tätä ovea kiinni, ettei Lili pääse sinne. Lilillä on vähän paha mieli.
Hannah oli pakokauhun vallassa, joten Lilith "uhmisotteeseen" syliin, ovi auki.
Laitoin Hansun piirtämään, ja kävin laittamassa Lilin sohvalle nukkumaan olohuoneeseen. Ei tullut sieltä ulos, kun sanoin että jos poistuu lähtee samantein omaan huoneeseen.
Syötin Judin, keskusteltiin Hannan kanssa piirrustuksesta ja siitä miksi Hannahia harmitti, miksi Lili oli kiukkuinen ja miksi äiti piti ovea kiinni. Hannah ei saanut unta, joten laitoin Hannahin meidän sänkyyn, Judin omaan sänkyynsä ja oven kiinni, kerkesin katsoa Putousta sen 5 min.
Mies tulee aamusta töistä. Pitäis Hannah kantaa omaan sänkyyn ennenkun käyn nukkumaan, pitää nostaa Judi yöllä kuitenkin viekkuun.
Anteeksi, että tänne avaannuin, rankka ilta.

Jos olisit osannut antaa tyttärilles yhtään hienommat nimet, niin Juderý Aýsha Chatarýn
(Lausutaan Juderiii Aiisha Khatariiin)

Huahhahu Maríe Cássándrá
(Lausutaan Hannahu Mariiie Caaassaaandraaa)

Lílíthé Nadýannéh Alésshádrá
(Lausutaan Liiliithee Neidiiianneeh Aleesshoodroo)

Siis mä kelpuuttaisin noi nimet vaan tossa muodossa. Muuten säälittäviä.
Eiku oikeesti. Judith Aisha Catarinistä tulee mieleen:
Judith: Stars Wars soturi
Aisha: Muslimi
Catarin: Pieni kuningatar, joka saa kaikenm itä haluaa.

Lilith Nadja Alessandra:
Lilith: Öö, tota Lilianko?
Nadja: Venäläinen kerjäläinen.
Alessandra: Joku tosiihanaespanjalanen... Huoh, Aleksandra voisi vaikka ollakin kiva.

Hannah Mary Cassandra:
Hannah: Joku Jeesuksenpalvoja, raamatusta.
Mary: Naurettavaa vääntelyä. Miksei Meri?
Cassandra: Mehiläiskuningatar, Miss Bee :D

Että sellaisia mielikuvia sun tyttöjes nimistä.

Yhteistyössä