Noniin typsyt, ideoita otetaan vastaan.

Justiina 2004 the tuulitunneli

Aktiivinen jäsen
16.03.2006
1 070
0
36
Pyykkivuori
Eli kyhäilen kaverille Mutsiboxia eli siis siihen ajttelin laittaa;
(ja nää sälät olis vaan tulevalle äidille)

Liivinsuojat
Sitten sitä rasvaa millä voi tissinpäitä rasvata, mitäs muuten onkaan nimeltään???
Sit dödöö ja ehkä jotain ihanaa body shopin rasvaa.
Jotkut hemasevat stringit :D
Mutta mitäpä muuta???

Niin ja myös Faijabägiin, vois täydennystä keksii...
(Ja sen bägin ajattelin tuunata työkalupakista)

Siihen laitan ainaskii;

korvatulpat
pyykkipinnan
kumihanskat
sikareita
pari bissee ja hookoon sinistä

Tuleeko kelleen mitään lisäyksii mieleen???

:whistle:

Isälle vois laittaa jonkun sellasen huumorilla höystetyn vauvanhoito-oppaan.
muoks. esim. tämä: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9525180328

Se rasva on Lansinoh.

Minua niiiiiiiin ärsyttää mutsi ja faija-sanat ylipäätään, nyt vielä siihen lisättiin bägi, voi hirvityksen kauhistus! Ideoita ois ollu, mutten ees kehtaa niitä kirjottaa...

tulevalle äipälle luontaistuotekaupasta kuisma- öljyä! sitä kun hieroo päivittäin vatsaan, takamukseen ja selkään, niin ei tule raskausarpia! juu, ja sitten laventeliöljyä, kun jalat vaivaa yöllä, niin se lämmittää. voihan sitä käyttää eroottisiinkin hetkiin lämmittelynä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua niiiiiiiin ärsyttää mutsi ja faija-sanat ylipäätään, nyt vielä siihen lisättiin bägi, voi hirvityksen kauhistus! Ideoita ois ollu, mutten ees kehtaa niitä kirjottaa...

Mun vanhammat ja isovanhemmat on stadilaisia.Meille se on ihan puhekielessä mutsi ja faija.

Kunnon stadin slangi on hienoa kuunneltavaa:) Snaijaaksä?

Alkuperäinen kirjoittaja mirkku:
tulevalle äipälle luontaistuotekaupasta kuisma- öljyä! sitä kun hieroo päivittäin vatsaan, takamukseen ja selkään, niin ei tule raskausarpia! juu, ja sitten laventeliöljyä, kun jalat vaivaa yöllä, niin se lämmittää. voihan sitä käyttää eroottisiinkin hetkiin lämmittelynä... ;)

Toi arpivoide jo löytyykin, alkoi heti plussattuaanöljyilemään :D
Mutta toi laventeli kuulostaa kivalta.

Se rasva on tuo edellä mainittu tai Bepanthen...Äidille kanssa jotain syötävää! Mutta jos kaverillasi ei ole hyvä huumorintaju niin jätä ne stringit pois (synnytyksen jälkeinen ulkomuoto kun ei miellytä).

Mä sanon omista vanhemmistani "mutsi" ja "faija" ja yhteisnimitystä "porukat".

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Se rasva on tuo edellä mainittu tai Bepanthen...Äidille kanssa jotain syötävää! Mutta jos kaverillasi ei ole hyvä huumorintaju niin jätä ne stringit pois (synnytyksen jälkeinen ulkomuoto kun ei miellytä).

Mä sanon omista vanhemmistani "mutsi" ja "faija" ja yhteisnimitystä "porukat".

Juu huumoria löytyy, niin uskalla ne pikkaritkii laittaa, ja yhest netti liikkeest sais kaikilla hauskoilla teksteilläkii, vaiks semmoset missä lukee *perään antamaton* :D

Miksi isälle korvatulpat? Mieluummin äidille: mulla nimittäin kävi niin, että aloin potea unettomuutta siinä vaiheessa, kun esikko alkoi nukkua yöt läpi. Heräsin siis vauvan pienimpäänkin tuhinaan. Korvatulpat auttoi. Äidille mukaan myös suklaata ja hyviä kirjoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Miksi isälle korvatulpat? Mieluummin äidille: mulla nimittäin kävi niin, että aloin potea unettomuutta siinä vaiheessa, kun esikko alkoi nukkua yöt läpi. Heräsin siis vauvan pienimpäänkin tuhinaan. Korvatulpat auttoi. Äidille mukaan myös suklaata ja hyviä kirjoja!

Nooh ne on niinku ihan huumorimielellä, kuten ne kumihanskat ja pyykkipinna. ;)

Siis mä taidan olla oikeesti tosikko, mutta mun mielestä korvatulpat huumorimielessä antaa ymmärtää, ettei isän tarviis koskaan nousta yöllä rauhoittamaan vauvaa (siis sen jälkeen, kun yösyönnit on ohi). Mä antaisin miehelle kaikenlaisia tavaroita, joilla voi hemmotella naista tai hoitaa vauvaa.

Yhteistyössä