Noniin.. nyt se sitten tuli.. eka kaverisynttärikutsu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ümmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ü

ümmällään

Vieras
Meidän nti 2v4kk sai hoitopaikan kaverin 4-vuotissynttäreille kutsun! Eipä siinä mitään, mutta kun me vanhemmat ei tunneta perhettä ja lasta ollenkaan ja nyt pohdimme, voiko tuonikäinen lapsi osallistua juhliin. Yksinkö laitetaan tyttö juhlimaan vai pitäisikö toisen / molempien vanhempien lymyillä tuntemattomien nurkissa sen 1,5h, jonka juhlat kestävät.

No eihän 2v voi mennä yksin kaverisynttäreille =) johan sen nyt sanoo järkiki ja oikeesti 4v:n kaverisynttärit :o on aika haasteelliset vaikka ne vieraat olis saman ikäisiä saati puolet nuorempia.

Kiitätte kutsusta ja kysytte, miten tehdään; lapsi ei voi vielä lähteä yksin synttäreille, voivatko vanhemmat tulla mukaan. Ei siellä juhlissa vanhemmat yleensä lymyile vaan juttelevat toisten vanhempien kanssa. =) Eikä se isäntäväki pärjäisi pienten kanssa ilman avustajia. siis niitä vanhempia.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
meillä ei edes 2v 10kk uskaltas yksin tuntemattoman perheen luona olla:)
mukaan kai olis pakko mennä.....

En itse kyllä uskaltaisi laittaakaan noin pientä yksin (tai edes ajatella sellaista) perheeseen jota en tunne :/ eskari-ikäinenki on vähän hiinä ja hiinä ihan vieraaseen paikkaan.

Kyllä minä lähtisin pyörimään nurkkiin tuon ikäisen kanssa. Meidän tyttö oli eka kertaa kaverisynttäreillä ilman vanhempia 3,5-vuotiaana. Mutta sinäpä sen äitinä tiedät paremmin osaako jo miten olla tuollaisessa tilanteessa.

Muoks. Ja nuo ovat olleet ainoat kaverisynttärit tähän mennessä ja nekin tuossa melkein naapurissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ümmällään:
Meidän nti 2v4kk sai hoitopaikan kaverin 4-vuotissynttäreille kutsun! Eipä siinä mitään, mutta kun me vanhemmat ei tunneta perhettä ja lasta ollenkaan ja nyt pohdimme, voiko tuonikäinen lapsi osallistua juhliin. Yksinkö laitetaan tyttö juhlimaan vai pitäisikö toisen / molempien vanhempien lymyillä tuntemattomien nurkissa sen 1,5h, jonka juhlat kestävät.

:D

Yhteistyössä