Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:hienoa edes joku piristämässä mun yötäni, juuri tehty vartiointi kierros joten nyt istutaan tässä seuraavat 4,5 tuntia
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:hienoa edes joku piristämässä mun yötäni, juuri tehty vartiointi kierros joten nyt istutaan tässä seuraavat 4,5 tuntia
Toi piristämässä iltaa kuulostaa aika kovalta vastuulta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ajattelin kohta yrittää nukkua, huomenna on edessä oikee henkinen helvetti töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Tämä hullu on vielä pari minuuttia koneella, sitten pesulle ja nukkumaan. Hauskaa työyötä sinulle!
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ajattelin kohta yrittää nukkua, huomenna on edessä oikee henkinen helvetti töissä![]()
koitahhan mennä nukkumaan, mä menen tossa seitsemän jälkeen koisimaan ja koita pärjätä se työpäivä
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ajattelin kohta yrittää nukkua, huomenna on edessä oikee henkinen helvetti töissä![]()
koitahhan mennä nukkumaan, mä menen tossa seitsemän jälkeen koisimaan ja koita pärjätä se työpäivä
kiitti, lähettäkää viel joku tänne nukkumatti, mieluiten ulkonäöltää johnny depp tai jotain :saint: uskoisin että työpäiväkin menisi siivillä niinkuin tänään vaikka unta oli kallossa hikiset pari tuntia. pomokin sanoi että huomasi mun saaneen, vaikutti kuulemma positiivisesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä::/ heräsin särkyyn, yritin mennä uuestaan nukkumaan ja heräsin ku on näläkä! |O
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:Täällä kanssa koitetaan pysytellä hereillä yövuorossa... :snotty: telkkarista ei tuu enään mitään ja hiljaista on. Mää inhoon yövuoroja...
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä::/ heräsin särkyyn, yritin mennä uuestaan nukkumaan ja heräsin ku on näläkä! |O
hitsi, otitko jo särkylääkettä? käys hakee jotakin syötävää =) Mulla on edessä raejuustoa
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:Täällä kanssa koitetaan pysytellä hereillä yövuorossa... :snotty: telkkarista ei tuu enään mitään ja hiljaista on. Mää inhoon yövuoroja...
samoin, no kojak tulee mutta se ei kiinnosta, mitä työtä teet?
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:Täällä kanssa koitetaan pysytellä hereillä yövuorossa... :snotty: telkkarista ei tuu enään mitään ja hiljaista on. Mää inhoon yövuoroja...
samoin, no kojak tulee mutta se ei kiinnosta, mitä työtä teet?
hoitoalalla. sä olit vartija?
mulla rupee aina mielikuvitus laukkaa yöllä turhan paljon, pitää aina vilkuilla turvakameroista ettei vaan joku hörhö yritä murtautua sisälle ryöväämään lääkekaappia.. :ashamed:![]()