Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:bordellit olis hyvä ratkaisu, mutta sehän ei naisille kelpaa kun eivät voi enää käyttää seksiä vallankäytön välineenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:oottelee miehistä näkemystä tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Tuli mieleen I.Leikolan juttu jossain illassa:
Kun naiset on prostituutiota vastaan aina. Niin miettikää nyt, sen lopettamisessa on kyse vaan kysynnän ja tarjonnan laista... te voitte itse lopettaa prostituution hyvin helposti: Antaakaa ilmaiseksi niin ei oo enää markkinoita! Nyt kaikki naiset taistelemaan prostituutiota vastaan ja pimppaa tajoamaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Tuli mieleen I.Leikolan juttu jossain illassa:
Kun naiset on prostituutiota vastaan aina. Niin miettikää nyt, sen lopettamisessa on kyse vaan kysynnän ja tarjonnan laista... te voitte itse lopettaa prostituution hyvin helposti: Antaakaa ilmaiseksi niin ei oo enää markkinoita! Nyt kaikki naiset taistelemaan prostituutiota vastaan ja pimppaa tajoamaan!
Toimis varmaan muuten, mutta kun ne parittajat taitaa olla miehiä, jotka eivät varmaan sitä ilmaisjakoa hyvällä katsoisi, eli miesten syy sekin että ilmaista penaalia ei ole tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :):Tuli mieleen I.Leikolan juttu jossain illassa:
Toimis varmaan muuten, mutta kun ne parittajat taitaa olla miehiä, jotka eivät varmaan sitä ilmaisjakoa hyvällä katsoisi, eli miesten syy sekin että ilmaista penaalia ei ole tarjolla.
Eikun kaikki "tavalliset" naiset. Jos mies sais ilmaiseksikin niin tuskin se pildestä jaksaisi maksaa. Hyvä logiikka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja urpo:mikä on pakkoselibaatti