Noniin, mitäpä tästä ollaan mieltä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Disaronno
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
bordellit olis hyvä ratkaisu, mutta sehän ei naisille kelpaa kun eivät voi enää käyttää seksiä vallankäytön välineenä.

Kyllä se mulle sopisi.Ammatiksesi kun teet,pakolliset lääkärikäynnit jne,maksat verot jne.

ton pitäis saada pillua. neljä vuotta selibaatissa ja sen kyllä huomaa!

mut bordellit pitäis jossain määrin laillistaa. silloin ilotyttöjen ja poikien terveyttä, palkkaa ja kohtelua voitaisiin paremmin valvoa. ja saatais verot pois siitäkin tulosta.

No keinohan se on tuokin saada kirjalleen julkisuutta :D Vaan voisihan sen asevelvollisuuden poistaa ja laittaa 18-30 v miehetkin ilotaloihin töihin. Olis tällasella about viiskymppiselläkin täti-ihmisellä vähän aikaa kivamukavaa :p :D

toi taitaa olla sama heppu joka oli telkkarissakin puhumassa aiheesta... siinä valitti kun naiset ei hälle anna... että kaikilla naisilla olis pakko työskennellä bordelissa... hmm.. mutta entäs ne jotka itsään säästää sille oikealle, tai seurustelevat, ovat naimisissa... ei kait sitä nyt voida pakottaa pettämiseen :D
onko se naisten syy jos itse on tollanen pikkunen vässykkä jolle ei heru.. onhan niitä huoria nytkin olemassa... ostakoot palvelunsa niiltä sitten, mitä sitä julkisuudessa itkeä...

Miksi se nukkuu tossa kuvassa? Ihme hiippari, varmaan vähän joku moniongelmainen tyyppi. :$

Voin kyl sanoo et EI heruis, ei edes säälistä saatikka pakottamalla.

Tuli mieleen I.Leikolan juttu jossain illassa:

Kun naiset on prostituutiota vastaan aina. Niin miettikää nyt, sen lopettamisessa on kyse vaan kysynnän ja tarjonnan laista... te voitte itse lopettaa prostituution hyvin helposti: Antaakaa ilmaiseksi niin ei oo enää markkinoita! Nyt kaikki naiset taistelemaan prostituutiota vastaan ja pimppaa tajoamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Kun naiset on prostituutiota vastaan aina. Niin miettikää nyt, sen lopettamisessa on kyse vaan kysynnän ja tarjonnan laista... te voitte itse lopettaa prostituution hyvin helposti: Antaakaa ilmaiseksi niin ei oo enää markkinoita! Nyt kaikki naiset taistelemaan prostituutiota vastaan ja pimppaa tajoamaan!

Toimis varmaan muuten, mutta kun ne parittajat taitaa olla miehiä, jotka eivät varmaan sitä ilmaisjakoa hyvällä katsoisi, eli miesten syy sekin että ilmaista penaalia ei ole tarjolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toimis varmaan muuten, mutta kun ne parittajat taitaa olla miehiä, jotka eivät varmaan sitä ilmaisjakoa hyvällä katsoisi, eli miesten syy sekin että ilmaista penaalia ei ole tarjolla.

Eikun kaikki "tavalliset" naiset. Jos mies sais ilmaiseksikin niin tuskin se pildestä jaksaisi maksaa. Hyvä logiikka :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikun kaikki "tavalliset" naiset. Jos mies sais ilmaiseksikin niin tuskin se pildestä jaksaisi maksaa. Hyvä logiikka :)

Niin, tai kaikki miehet alkavat bi-seksuaaleiksi ja panevat saamattomina toisiaan. Joo, hyvä idea.

Yhteistyössä