NoNiin. huomenna alkaa säästö silikoneihin. Jos vuoden päästä olisi tarvittava kymppitonni koossa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään vahvistui päätös uusista tisseistä =).
Tietääkö palstalaisista kukaan, onko paljon eroa prof Norströmin klinilakka ja Siluetilla, hinnoissa ja noin.

Minkälaisia kokemuksia muilla? paljonko teillä maksoi? Minkälaista oli työnjälki ja kauanko paarneminen kesti?
Kiitollisena ottaisin kokemuksia vastaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosta rokkarille morsianko tuli mieleen :laugh: Toooodella aidon näkösiä ;)

Ei. Aika selvää on ollut jo ekan lapsen jälkeen. Toinen on nyt hiukan alle vuoden ja päätös vahvistui entisestään.
Ihan itseäni (no, hiukan miestäkin...:D ) varten otan, ennenkaikkea itseni itsetuntoni ja oman hyväksymiseni takia.
En voi nykyään edes kävellä alasti peilin ohi silmät auki, NIIN rumat omat rukkaseni on :x :x :x .
 
muista säästää rahat etukäteen myös säännölliseen niskahierontaan. Päänsärkypillereitäkin pääset maistelemaan useasti, jos suuret laitat.
itsellä VAAN c-kuppi, ja aina näistä on kärsinyt kovasti. ryhtikin meinaa huonontua, on jatkuvasti jumpattava.
menen varmaan pienennykseen kyllä, ja tulee lääketieteellist perusteet.
 

Yhteistyössä