V
vieras
Vieras
Tänään vahvistui päätös uusista tisseistä =).
Tietääkö palstalaisista kukaan, onko paljon eroa prof Norströmin klinilakka ja Siluetilla, hinnoissa ja noin.
Minkälaisia kokemuksia muilla? paljonko teillä maksoi? Minkälaista oli työnjälki ja kauanko paarneminen kesti?
Kiitollisena ottaisin kokemuksia vastaan
Tietääkö palstalaisista kukaan, onko paljon eroa prof Norströmin klinilakka ja Siluetilla, hinnoissa ja noin.
Minkälaisia kokemuksia muilla? paljonko teillä maksoi? Minkälaista oli työnjälki ja kauanko paarneminen kesti?
Kiitollisena ottaisin kokemuksia vastaan