nonii, vähän harmittaa et koitin edes eilen illalla panostaa...:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies meni laittaa lapsia nukkuun eilen illalla. Sillä aikaa laitoin kynttilöitä palamaan ja kävin suihkussa , kuorin ihon ja ajelin säärikarvat ;) KERRANKIN siis kerrankin MULLA ois ollu haluja ja fiilareita vähän muhinoida... No, mies tuli sit alakertaan ja oli ihan kiukkunen ja flunssa oli iskeny ihan oikeesti hälle ihan rytinällä päälle:( Räkä valui ja hää yski.... No, ei me sit mitään "tehty":(
En viitsinyt edes miehelle sanoa et et olin vähän "valmistellu" tässä..... harmitti niin sikana jo valmiiks:( Eli kahtellaan taas joksus ehkä muutaman kk. päästä uudelleen.....

Kyllä tossa nyt on vähän sitäkin, että tavallaan odotat, että jos sua huvittaa kaks kertaa vuodessa, niin miehen pitäs just sillon olla valmis. Mitä jos yrittäisit vähän parantaa niitä sun omia halujas?

Enkä siis todellakaan sanonut tätä mitenkään ilkeästi, tarkoitin vain että viestistä tuli sellainen fiilis.

[QUOTE="vieras";22057669 begin_of_the_skype_highlighting**************22057669******end_of_the_skype_highlighting]Kyllä tossa nyt on vähän sitäkin, että tavallaan odotat, että jos sua huvittaa kaks kertaa vuodessa, niin miehen pitäs just sillon olla valmis. Mitä jos yrittäisit vähän parantaa niitä sun omia halujas?

Enkä siis todellakaan sanonut tätä mitenkään ilkeästi, tarkoitin vain että viestistä tuli sellainen fiilis.[/QUOTE]

no halut pitäs juu saada itelle paremmaks jotenkin juu! Mut saa mua silti harmittaa et just NYT sit kävi näin:/ mies kyllä yleensä aina valmiina... Mut tauti vei nyt voiton.

ehkä sun kanttis antaa useemmin vaikkei ihan täpöö tekiskää mieli, se vois laittaa ne halut kuntoon. parin kk:n välein? siis huh huh. mä en ainakaa jaksais kattella jos sais vaa muutaman kerran vuodessa.ei pahalla,.

no halut pitäs juu saada itelle paremmaks jotenkin juu! Mut saa mua silti harmittaa et just NYT sit kävi näin:/ mies kyllä yleensä aina valmiina... Mut tauti vei nyt voiton.

Flunssa tulee aina väärään aikaan. Mutta koita pitää siitä halusta kiinni mielikuvitusten, fantasioiden yms. avulla, kunnes mies on parantunut. Muistele, miltä tuntui eilen kun vielä valmistauduit ja halusit seksiä. Yritä pitää se tunne mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22057683 begin_of_the_skype_highlighting**************22057683******end_of_the_skype_highlighting:
no jaksaisitko itse jos olisit räkäinen ja kipee. älä ota nokkiisi tuollaisesta. anna miehen parantua ja sitten uusiksi.

No en tietenkään jaksais. Enkä nyt miestä syytä. harmittaa vaan itteäni kun kävi näin....

[QUOTE="vieras";22057703 begin_of_the_skype_highlighting**************22057703******end_of_the_skype_highlighting]Flunssa tulee aina väärään aikaan. Mutta koita pitää siitä halusta kiinni mielikuvitusten, fantasioiden yms. avulla, kunnes mies on parantunut. Muistele, miltä tuntui eilen kun vielä valmistauduit ja halusit seksiä. Yritä pitää se tunne mielessä.[/QUOTE]

kiitos, tää oli hyvä:) koitan pitää mielessä;)

Meillä on kyllä ollu kaiken huippu. 2 kertaa oon varannu hotellin. Toisella kertaa oltiin molemmat kuumeessa. Minä enemmän tolpillaan. Mentiin sit sinne nukkumaan tautia pois kun kerran oli mahdollisuus. Mies oli ihan taju pois.

TOisen kerran mies kävi edellisenä päivänä hammaslääkärissä ja sai jonku tulehduksen että toinen puoli kasvoista turpos palloksi. Ja oli todella kipeä. sai antibiootti kuurin mut eihän se vielä samalle päivää auttanu. Peruttiin koko reissu.

Ja muutaman kerran oon sit tehny jotain hyvää iltapalaa lämmittäny saunan jne. Niin eiköhän mies tuu töistä ja sano et käskin sitte Pekan meille saunaan (ei siis tienny mun saunan lämmityksistä mitään).

JA silti mulla on takataskussa muutama ylläri mitkä toteutan joku päivä. Tuon hotellin haluaisin kyllä varata taas, muttei ole lastenvahteja kun entinen vakivahti muutti pois.

Muista laittaa niitä kynttilöitä ja panostaa sit aina välillä muutenkin kuin vaan silloi kun joku "taka-ajatus" taustalla. Ettei tuu sellanen että toisen olis oltava valmis just silloin kun sua kerran kahdessa kk:ssa haluttaa. Mutta älä painosta itseäsikään (äläkä siis miestäsikän) vaan luo otollisia olosuhteita ja anna tapahtua mitä on tapahtuakseen jos ei mitään niin älä siitäkään ota paineita. Panosta läheisyyteen ja yhteiseen rentouttavaan yhdessäoloon. Jotain hemmottelua, kynttilöitä ja ihan tavallista hierontaa (tuoksuvaa öjlyä ehkä...) mitä vaan keksit.

Jo aapeen tyyli kirjoittaa kertoo hänen olevan ns. white trash -jengiä. Hyvä ettei muhinoinnista tullut mitään ja näin olle säästyivät enempää lisääntymästä. Ehkäisystähän nämä yksinkertaiset ihmiset eivät ole kuulleetkaan.

[QUOTE="vieras";22063218]Jo aapeen tyyli kirjoittaa kertoo hänen olevan ns. white trash -jengiä. Hyvä ettei muhinoinnista tullut mitään ja näin olle säästyivät enempää lisääntymästä. Ehkäisystähän nämä yksinkertaiset ihmiset eivät ole kuulleetkaan.[/QUOTE]

Tuliko parempi mieli itsellesi?
Toivottavasti olet jo mielenterveystoimiston asiakkaana.

Yhteistyössä