Nonii, nyt meijän olohuone on saanu uutta *muutamat kuvat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Tilaahan siellä on vähän.
Ja uusvanha tv taso on tulossa vielä.

ennen:

nyt:

uus sängyn peitto vielä ja tyynynpäälliset. Ja jos jotain kuvaa sängynpäälle seinään. Tai siis ei kuvaa kuvaa vaan jotain kivaa :saint:

Ja juujuu, se lamppu on vaiheessa vielä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meil oli tuo sama tv-taso, tai on edelleenkin, maalasin sen vaan valkoseks ja nyt on toooosi hyvä! :)

Mä saan aivan ihanan vanhan tv tason. Ruskeen missä on erikokosia "koloja" :D

Mullakin tossa mun maalaamassa on kyllä "koloja", heh, kun ei oo ihan tasanen tuo maalaus mutta tarkotus onneksi olikin saada semmonen vanhahtava ilme siihen ja onnistui kivasti koloineen päivineen... mulla on ruskee pörrömatto ja ruskee vanha pöytä, valkonen kaapi jne niin halusin tosta valkosen että passaa ilmeeseen. mulla viuhuu maalisuti aina ajoittain kun haluun jotain uudistella...jatkuva projekti meneillään.

en tiedä mitään sen säälittävämpää kun näyttää omaa kotiansa:D onko toi joku saavutus että ollaan saatu kaikki kamat tungettua samaan huoneeseen:D? "HEI MULLA EI OLE OMAA ELÄMÄÄ KUVAT"

Tohon paperilautasasiaan kommentoisin että siks kai niitä sisustusohjelmia ym. näytetään et ihmiset voi saada ideoita...? Miks ei sais viritellä paperilautasia, kai jokainen voi kotiinsa laittaa lampun vaikka vessapaperirullista jos haluu! Ihmearvostelijoita taas täällä....

Alkuperäinen kirjoittaja Oma koti jota vieraat ei tuu näkemään.:
en tiedä mitään sen säälittävämpää kun näyttää omaa kotiansa:D onko toi joku saavutus että ollaan saatu kaikki kamat tungettua samaan huoneeseen:D? "HEI MULLA EI OLE OMAA ELÄMÄÄ KUVAT"

ei mun mielestä ollenkaan säälittävää. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo :D

En mä nyt säälittäväks sanoisi, jos jostain vinkkejä ottaa. Mutta itse en henk.koht pidä tosta paperilautas-viritelmästä, ei ole nätti ja pilaa samalla kaiken ympärillä olevan, you know. Vähän erityylistä taulua/tavaraa seinälle niin sopii paremmin muuhun sisustukseen :)

Lamppu vaihtoon, enkelitaulu pois, ryhdikkäämmät ja vaaeammat verhot. Se valkoinen avohyllykkö pois samoin se yksinäinen tuoli. Isompi ja ryhdikkäämpi päiväpeitto.

Alkuperäinen kirjoittaja sisustaja:
Lamppu vaihtoon, enkelitaulu pois, ryhdikkäämmät ja vaaeammat verhot. Se valkoinen avohyllykkö pois samoin se yksinäinen tuoli. Isompi ja ryhdikkäämpi päiväpeitto.

ainut mikä menee vaihtoon on se päiväpeitto :D
Enkelitaulusta en todellakaan luovu. Tykkään mielettömästi siitä, äitiltä saatu. Verhot ei vaihdu, justiinsa laitettu :D
Valkonen avohyllykkö on niin vanha että siitä en todellakaan luovu :D
Mutta juu, päiväpeitto uus on hakusessa.

Enkelitaulusta en todellakaan luovu. Tykkään mielettömästi siitä, äitiltä saatu. Verhot ei vaihdu, justiinsa laitettu :D

Kohta sulle käy samoin kuin Teenlitkulle aikanaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Kohta sulle käy samoin kuin Teenlitkulle aikanaan :D.

njääh. Mä tykkään mun olohuoneesta oikeesti tuollasena. Jos ei lasketa sitä päiväpeittoo.
Jos mä vaihtaisin sen muunlaiseks ni sehän ei sitte olis mun näkönen.
Mä en vedä niin pahasti herneitä nekkuun palstan takia :D

Ihana lamppu!
Onnistuiskohan tuollainen meidän kattokruunun ympärille?Siitä on mennyt pari lasikupua rikki.

Viihtyisin.Itselläni hakusessa joku pirteä väri kevääksi.

Yhteistyössä