Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Kyllä mä tuolla viihtyisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meil oli tuo sama tv-taso, tai on edelleenkin, maalasin sen vaan valkoseks ja nyt on toooosi hyvä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meil oli tuo sama tv-taso, tai on edelleenkin, maalasin sen vaan valkoseks ja nyt on toooosi hyvä!![]()
Mä saan aivan ihanan vanhan tv tason. Ruskeen missä on erikokosia "koloja"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva. Tuo lamppuviritelmäon aika...erikoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:"paperilautasilla" taisit katsoa top desingiä, pikkasen säälittävää sanoisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Oma koti jota vieraat ei tuu näkemään.:en tiedä mitään sen säälittävämpää kun näyttää omaa kotiansaonko toi joku saavutus että ollaan saatu kaikki kamat tungettua samaan huoneeseen
? "HEI MULLA EI OLE OMAA ELÄMÄÄ KUVAT"
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mikä toi paperilautasjuttu on? Näyttää kivalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:"paperilautasilla" taisit katsoa top desingiä, pikkasen säälittävää sanoisin.
Alkuperäinen kirjoittaja sisustaja:Lamppu vaihtoon, enkelitaulu pois, ryhdikkäämmät ja vaaeammat verhot. Se valkoinen avohyllykkö pois samoin se yksinäinen tuoli. Isompi ja ryhdikkäämpi päiväpeitto.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja sisustaja:Lamppu vaihtoon, enkelitaulu pois, ryhdikkäämmät ja vaaeammat verhot. Se valkoinen avohyllykkö pois samoin se yksinäinen tuoli. Isompi ja ryhdikkäämpi päiväpeitto.
ainut mikä menee vaihtoon on se päiväpeitto![]()
Enkelitaulusta en todellakaan luovu. Tykkään mielettömästi siitä, äitiltä saatu. Verhot ei vaihdu, justiinsa laitettu![]()
Valkonen avohyllykkö on niin vanha että siitä en todellakaan luovu![]()
Mutta juu, päiväpeitto uus on hakusessa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja sisustaja:Lamppu vaihtoon, enkelitaulu pois, ryhdikkäämmät ja vaaeammat verhot. Se valkoinen avohyllykkö pois samoin se yksinäinen tuoli. Isompi ja ryhdikkäämpi päiväpeitto.
ainut mikä menee vaihtoon on se päiväpeitto![]()
Enkelitaulusta en todellakaan luovu. Tykkään mielettömästi siitä, äitiltä saatu. Verhot ei vaihdu, justiinsa laitettu![]()
Valkonen avohyllykkö on niin vanha että siitä en todellakaan luovu![]()
Mutta juu, päiväpeitto uus on hakusessa.
Kohta sulle käy samoin kuin Teenlitkulle aikanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja V:mä maalaisin arkun ja tv-tason samanväriseksi