Noni. Nyt tarvii vähän apua.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Millä vauvalta saa hikan loppumaan? :D Ei auta yrittää maitoa tai vettä juottaa ko toinen on ahminu ittensä täpötäyteen, röyhtäili eikä tullu pukluakkaan että ois lissää tilaa tehny masun sisälle, sen sijaan alko hikka. Ja onko mittään nii ärsyttävää ko pienen palleron hikka. Hik. Hik. Hik. Hik. Hik. Hik. Ja silmät tuijottaa ja hik. Tutin jos pistää suuhun se tipahtaa joka hikkasun aikana. :snotty:

:D Mie olin kans aina ihan neuvoton tuon suhteen, heti ko mies otti tytön syliin niin se hikka loppu. En tajua mistä se johtu. Äidin sylissä vaan hik,hik,hik,hik,hik ja isän sylissä ei mitään. Ei tästä tainnut olla paljoa apua:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Mie olin kans aina ihan neuvoton tuon suhteen, heti ko mies otti tytön syliin niin se hikka loppu. En tajua mistä se johtu. Äidin sylissä vaan hik,hik,hik,hik,hik ja isän sylissä ei mitään. Ei tästä tainnut olla paljoa apua:D

Jos se säikähti? :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):

:laugh:

Eiköhän se siitä itsestään lpu ja vauva nukahtaa. Meidän tytöllä oli jo mahassaoloaikana hikka muutaman kerran päivässä, nyt 1vuotiaana ei ees joka päivä enää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

:laugh:

:D Ei se siltä ainakaan vaikuttanut, tyytyväisenä hymyili kun hikka läks.:)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Tuo ei kyllä taija ees suunnitella nukkumista ko silmät killistellee niin kirkkaina, äsken ne vielä sentään lupsahteli unisena... :|

No voi pienen kanssa :heart:... Toinen, mitä olen itse hanakasti käyttänyt kun kolme erittäin hikkaavaa vauvaa olen pyöräyttänyt :D, on sitten tuo tankkaaminen - mutta kerroit, että vauvasi on jo ääriään myöten täynnänsä, niin ei se sitten... Se pukkas sitten pientä seurustelutuokiota, anna toisen ähistellä aikansa, jos sitten hikkakin rauhoittuisi...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Tuo ei kyllä taija ees suunnitella nukkumista ko silmät killistellee niin kirkkaina, äsken ne vielä sentään lupsahteli unisena... :|

No voi pienen kanssa :heart:... Toinen, mitä olen itse hanakasti käyttänyt kun kolme erittäin hikkaavaa vauvaa olen pyöräyttänyt :D, on sitten tuo tankkaaminen - mutta kerroit, että vauvasi on jo ääriään myöten täynnänsä, niin ei se sitten... Se pukkas sitten pientä seurustelutuokiota, anna toisen ähistellä aikansa, jos sitten hikkakin rauhoittuisi...:)

Mie jo ehin luulla että se loppu mut se vain piti taukoa. Minuutin. :snotty:
Ja niin ihanan huokasun vaavi päästi siinä välissä.... :heart:

Yhteistyössä