Noni, kuka se teistä oli??? (Air Francen lentokoneturmasta juttua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
Joka siis epäili sitä pommia ohjaamossa siinä yhessä ketjussa???

voipi olla että olitte oikeessa... http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1697241

mie en ite edelleenkään sitä usko mutta mahollistahan tuo saattaa olla. mahollistahan se on joka kerta kun joku suuronnettomuus sattuu.

en muuten yhtään ottanu huomioon tuota Ranska-Afganistan-juttua aiemmin... :ashamed:

jaha... ja ketään ei kiinnosta vai onko tää ollu täällä jo?

*muoks* onhan se varmaan saattanu ollakki ku oli eilinen uutinen... :ashamed:

Juttujahan nyt aina syntyy.
Toivottavasti joskus selviää mitä tapahtui.
jostain luin että noista löydetyistä ruumiista pystytään selvittämääm jotain mitä tapahtui.Koska/miten ovat kuolleet tms.

En tiedä onko ollu vai ei, mutta olen alusta asti ollu sitä mieltä, että joku tämmönen kytkös siinä turmassa on. Ei ne muuten sieltä alas tipu. Ja taas oli samanlaisessa koneessa tulipalo viime yönä. Kohta uskallaenää lentää....

Jos ois terrori-isku ni ois jo tiedossa vastuulliset. terrorismin perusjuttu on se, että tehdään pahaa ja otetaan siitä sulat hattuun. "ME pystymme tähän, hähhhähhhääää!!!".

Eli ei ole terrorismi tässä taustalla.

Ranska lähetti agenttejaan Brasiliaan pian onnettomuuden jälkeen. Brasiliassa agentit havaitsivat, että matkustajalistalla on kaksi samaa nimeä kuin salaisissa asiakirjoissa, joissa listataan Ranskalle uhkaksi pidettyjä radikaaleja muslimeja, tiedotusvälineet sanovat.

Nyt selvitetään kyseisten matkustajien syntymäaikoja ja perhesuhteita. - On olemassa mahdollisuus, että kyse on vain makaaberista yhteensattumasta, mutta paljastus otetaan hyvin vakavasti, sanoo Ranskan turvallisuuspalvelun lähde ranskalaiselle L'Express-lehdelle.

Yle

aina jos jotakin erikoista tapahtuu niin ainahan se on pommi isku jne.
Eivät vaan firmat uskalla myöntää et joo meidän koneessa saattais olla teknistä vikaa..
et tää olikin susimalli eikä ois pitäny laittaa liikenteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
En tiedä onko ollu vai ei, mutta olen alusta asti ollu sitä mieltä, että joku tämmönen kytkös siinä turmassa on. Ei ne muuten sieltä alas tipu. Ja taas oli samanlaisessa koneessa tulipalo viime yönä. Kohta uskallaenää lentää....

eikös noita pakkolaskuja oo usein eri lentokoneilla mutta nyt vasta niistä kerrotaan ja uutisoidaan ja siksi tuntuu, että yhtäkkiä muka kaikki koneet hajoaa.

Siis häh? Miten niin ei muuten alas tipu? Se on laite, joka voi hajota siinä missä mikä tahansa muukin laite. Ja oho, varsinkin jos myrsky iskee, ni miksi ei hajoisi?

Vastahan amsterdamin pellolle posahti kone, jonka korkeusnäyttö oli rikki. Oho, pilootit unohti itse kattoa kun oli autopilootti päällä ja hups, tulikin pelto vastaan.

Mikä ylivertainen masiina se lentokone olisi siinä suhteessa, ettei se voisi hajota?

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

Siis häh? Miten niin ei muuten alas tipu? Se on laite, joka voi hajota siinä missä mikä tahansa muukin laite. Ja oho, varsinkin jos myrsky iskee, ni miksi ei hajoisi?

Vastahan amsterdamin pellolle posahti kone, jonka korkeusnäyttö oli rikki. Oho, pilootit unohti itse kattoa kun oli autopilootti päällä ja hups, tulikin pelto vastaan.

Mikä ylivertainen masiina se lentokone olisi siinä suhteessa, ettei se voisi hajota?

peesi tähän

Yhteistyössä