Edelleen on Sheldon mun avatar. Tossa lukee: "Don't you think if I were wrong I'd know it?"
Oonko mä tullu vanhaksi, kun en erota tosta postimerkistä kuka siinä on. Vaikka on ihka uudet rillitkin uusilla vahvuuksilla. Apua!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Edelleen on Sheldon mun avatar. Tossa lukee: "Don't you think if I were wrong I'd know it?"
Oonko mä tullu vanhaksi, kun en erota tosta postimerkistä kuka siinä on. Vaikka on ihka uudet rillitkin uusilla vahvuuksilla. Apua!
Onko sulla itselläs muuten Ncm ketään tällä palstalla ketä arvostat?
Toki. Onhan täällä ihmisiä, joista saa hyviä vastuksia keskusteluihin ja toisinaan myös puoltavia ääniä heiltä.
Välillä tuntuu että sulle on ihan sama kuka sun kanssa juttelee, kunhan juttelee. Mietin vaan, koetko täällä ketään läheiseksi. Vai onko väki sulle vaan bittejä.
Niin sehän tän palstan tarkoitus onkin, että vakkarit juttelee keskenään.
Niin sehän tän palstan tarkoitus onkin, että vakkarit juttelee keskenään.
No toki. Sinä ainakin olet vakkari. Lähinnä mietin, onko kaikki ncm:lle "vain" asiaa, vai kokeeko täällä palstalla koskaan tunnetta, esim empatiaa.
Tykkään itse NCM:n jutuista, tunnistan niistä itseni osittain. On oma itsensä, eikä mikään feikki.