Non compos mentis -hehkutusketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miespuolinen palstailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oonko mä tullu vanhaksi, kun en erota tosta postimerkistä kuka siinä on. Vaikka on ihka uudet rillitkin uusilla vahvuuksilla. Apua!

wrong-sheldon-2.jpg

Saanen tuoda oman mielipiteeni ? Mua tää NCM:n suuri fanitus ihmetyttää. Minusta hän on usein "tekotaiteelliinen", minä-minä-minua-minun-minusta-minä -tyyppi.
Jos joku sanoo valkoinen, voi odottaa, että vähintään NCM sanoo taatusti ,että musta,koska on niin äärettömän erilainen ja poikkeava kuin muut.
Mä en tiedä pitäiskö sääliä vai nauraa hälle. Toistaseksi tyydyn vain hymistelemään tyypin jutuille.

[QUOTE="pikkuprinsessa";22632559]Saanen tuoda oman mielipiteeni ? Mua tää NCM:n suuri fanitus ihmetyttää. Minusta hän on usein "tekotaiteelliinen", minä-minä-minua-minun-minusta-minä -tyyppi.
Jos joku sanoo valkoinen, voi odottaa, että vähintään NCM sanoo taatusti ,että musta,koska on niin äärettömän erilainen ja poikkeava kuin muut.
Mä en tiedä pitäiskö sääliä vai nauraa hälle. Toistaseksi tyydyn vain hymistelemään tyypin jutuille.[/QUOTE]

Kiitos kaunis. Tekotaiteellisuus kuulostaa ihan hyvältä, kun en ole oikeasti yhtään taiteellinen. :)

Jotkut ihmiset on todellakin ihan periaatteesta eri mieltä kuin muut, mutta ei se taida päteä tässä.

En ainakaan itse näe mitään itsensä esille tuomista tai vastaavaa.

Tuollainen 3-kymppinen erilainen nuori.

Yhteistyössä