Non compos mentis -hehkutusketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miespuolinen palstailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miespuolinen palstailija

Vieras
Haluan oikeasti tehdä tunnustusta sinulle Non compos mentis. Olet mielestäni todella jäätävä :) Ja nimenomaan sanan positiivisessa merkityksessä. Kevyesti paras palstailija, jonka olen huomannut täällä. Pystyt lähestymään aina aiheita jotenkin ihailtavan puolueettomasti, analyyttisesti ja usein myös kantilta, jota en itse ole tullut ajatelleeksi. En voi tarpeeksi kehua sinua :)

Jatka samaan malliin ja pysy aktiivisena, järjen ääntä on aina miellyttävä lukea!:)

Non Compos Mentiksen naispuolinen "ihailija" ilmoittautuu. Ilman sinua palsta olisi paljon turhempi paikka. Ehkä olet sen tyylinen ihminen, ettet niin perusta kehuista, mutta näin silti, kun aukesi tilaisuus :).

Itsekin pidän hänestä. Tulee mieleen taannoinen alkoholismikeskustelu, jonka hän naulasi ja kiteytti mielestäni todella hyvin. Oli siis kyse siitä onko alkoholismi sairaus.

No just joo taas.

chickenjung.jpg

[QUOTE="vieras";22630981]Kompassi on ihan hauska silloin kun on selkeästi jäänyt lääkkeet ottamatta<3.[/QUOTE]

Luin eilen TalSasta, että minun ADHD-lääkkeeni tunnetaan "toimistokokaiinina". :$

Olen oma itseni kyllä aina, en käytä mitään "mind altering drugs".

Sittenhän on hyvä opiskella kun aivot saa enemmän verta kuin normaalisti.

Auttaako se miten paljon järjenjuoksua?

Kahvi tekee ihan saman jostain syystä. Ei tietty jos jatkuvasti juo paljon.

Sitä voi olla oma itsensä tai "oma itsensä." Jos sit enemmän kuvainnollisesti sanoen.

Sittenhän on hyvä opiskella kun aivot saa enemmän verta kuin normaalisti.

Auttaako se miten paljon järjenjuoksua?

Kahvi tekee ihan saman jostain syystä. Ei tietty jos jatkuvasti juo paljon.

Sitä voi olla oma itsensä tai "oma itsensä." Jos sit enemmän kuvainnollisesti sanoen.

Ei se mun järjenjuoksuuni vaikuta juurikaan, ehkä hieman asiat hidastuvat tai sitten minä hidastun. Huomaa enemmän asioita kuin yleensä, ei keekoile niin paljon ekstraa.

Tärkeintä kai, että jotain hyötyä on.

Ikävää tää moderni arki kun iso osa ihmisistä voi kuvitella tarvitsevansa jotain piristettä joko kemiallista tai muuten.
Kyllä moni "kuvittelija" ihan oikeasti tarvitsee. Ettei tarvitse tehdä esim. hanttihommia (kuin vanhaan hyvään aikaan), vaikka oikeasti älykkyys riittäisi enempään.

Tärkeintä kai, että jotain hyötyä on.

Ikävää tää moderni arki kun iso osa ihmisistä voi kuvitella tarvitsevansa jotain piristettä joko kemiallista tai muuten.

Niin noh, eihän ADHD siihen järjenjuoksuun vaikuta vaan kaikkeen muuhun. Ongelma ei ole älykkyydessä, vaan siinä, ettei pysty parhaimpaan suoritukseen mitä se nimenomainen äly sallisi, koska aivoissa eivät kaikki viestit mene ihan samalla lailla perille kuin muilla immeisillä. Siksi toisten piriste onkin meille kuin rauhoittava lääke.

En siis ole ainoa. NCM on ehdottomasti mun suokkari palstailija. Nostaa palstan tasoa huomattavasti läsnäolollaan.

Hämmentääkö tällainen hehkutus Non Compos Mentis? Vai lakoaako kansa IRL myöskin, siellä missä kuljetkin? :D

En siis ole ainoa. NCM on ehdottomasti mun suokkari palstailija. Nostaa palstan tasoa huomattavasti läsnäolollaan.

Hämmentääkö tällainen hehkutus Non Compos Mentis? Vai lakoaako kansa IRL myöskin, siellä missä kuljetkin? :D

Inhoan kritiikkiä ja etenkin positiivista sellaista. Sorge, mutta en usko tähän ketjuun lainkaan. Hyvä palaute ei vie eteenpäin, koska se ei anna aihetta kehittyä. Kai minun kuuluisi sosiaalisen protokollan mukaan kiittää teitä kaikkia, mutta mieluummin haukkumisketjuja tulevaisuudessa.

mà en tunne hirveen hyvin hànen mielipiteitààn, ainoo joka jài selkeesti mieleen oli se ettà toivoo voivansa leikkauttaa rintansa kokonaan pois koska niità ei enàà tarvita imettàmisen jàlkeen. tàtà hàmmàstyin

Hmm, en voinut olla huomaamatta kun hänellä oli taannoin avattarena Sheldon Lee Cooper, siitä jäi nimimerkki heti mieleen. :D Muutoin en palstaile niin paljon, että osaisin muodostaa ihmisistä ihmeempiä mielipiteitä palstan perusteella.

Yhteistyössä