Nomination rannekorut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käypäs kattoo Nomination mainoskuvat - ehkei ole ihan lähiörouvia! Ihana koru, jokainen saaavoi tehdä omanlaisensa ja on sen verran iso että näkyy eikä joku lähiörouvien millin paksuinen kultahilke heilumassa!

Käyttöä on tullu, harmi ettei ole kuvaa, peräti itävallastakin ostettu (paikan päällä) pari kullattua palasta, itelläni on sydän, ying/jang, neliapila, kaiverrettu tyttöystävän ja omani alkukirjaimet

Suurin ja merkittävin ero halpispalojen ja aitojen Nomination-palojen välillä on kultaisen osan istutustapa. Nominationissa sauma on sulatettu, eikä kultaus irtoa, mutta muissa on yleensä käytetty niittausta, joka ei ole yhtä siistä eikä kestä samalla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Nää on kyllä kamalia! Näyttää halvoilta lähiörouvien koristuksilta, joita käytetään hiekkalaatikon reunalla.

Oot törkee jos et tykkää niistä niin voit kai sitte ysyä myös pois oot tyhmä ilkee pikku rääpäle joka tykkää vaan perunasta!

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Mua mietityttää ko. rannekkeessa ainoastaan se, että nipisteleekö se??? Eli jääkö ranteen ihokarvat palojen väliin?

Nipistelee, jos ei ole oikein säädetty, eli jos on liian tiukka. Lapsi ihan pienenä tykkäsi sylissä ollessaan vetää korusta ja käy kyllä kipeää kun nahka jää niiden palojen väliin. Mutta normaalikäytössä kun on sopiva, ei nipistele.

Nomination nipistelee jos sitä venyttelee kuten minä ajatuksissani kun ihoa jää väliin :), muuten ei ole ollut ongelmia sen suhteen että ihokarvat jäisi väliin tms.
Mulla se vahvempi versio. Ihana koru, kauniita palavaihtoehtoja paljon vaikkakin kalliita, laskeskelin että jos jatkan samaan malliin ja ostan 50e paloja koruun niin lopulta rannekkeella hintaa 1000e

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Nomination nipistelee jos sitä venyttelee kuten minä ajatuksissani kun ihoa jää väliin :), muuten ei ole ollut ongelmia sen suhteen että ihokarvat jäisi väliin tms.
Mulla se vahvempi versio. Ihana koru, kauniita palavaihtoehtoja paljon vaikkakin kalliita, laskeskelin että jos jatkan samaan malliin ja ostan 50e paloja koruun niin lopulta rannekkeella hintaa 1000e

Sulla on siis big. Itselläni myös.

juu karvanen ranne on mut ei pistele. Mul on kohta koko koru täynnä jotain kuva laattoja ja sit alkaa toisen tekeminen. On nimittäin kivan näköistä kun useampi koru samas kädes.
Multa löytyy sydän, hevosenkenkä, talo, koira, haikara, siniset tossut, roikkuva sydän, pari erilaista kiveä ym.
Poika teki itselleen sellaisen et joka toinen laatta on tumma ja sit kirkkaana kuvalaattoja, on ihan äly komee.

Mites, onko kukaan nikkeliallerginen ostanut sitä perusteräsranneketta?? Tuleeko oireita?
Kun kuulin sitten että pahasti nikkelille allergiselle saattaa aiheuttaa ihottumaa ja olisi sääli jos mieleistä korua ei voisikaan pitää kuin "juhlatilanteissa"...
Titaaninen Nomination kaiketi tulee sikakalliiksi?

Mites, onko kukaan nikkeliallerginen ostanut sitä perusteräsranneketta?? Tuleeko oireita?
Kun kuulin sitten että pahasti nikkelille allergiselle saattaa aiheuttaa ihottumaa ja olisi sääli jos mieleistä korua ei voisikaan pitää kuin "juhlatilanteissa"...

Ei ole tullut allergiaoireita, vaikka esim korvakoruista ja sormuksista saan tosi herkästi oireita. Minusta niissä lukee ettei ole nikkeliä ja ei kai nikkeli teräksen valmistukseen muutenkaan kuulu?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

Ei ole tullut allergiaoireita, vaikka esim korvakoruista ja sormuksista saan tosi herkästi oireita. Minusta niissä lukee ettei ole nikkeliä ja ei kai nikkeli teräksen valmistukseen muutenkaan kuulu?

Mulle taas kultaliikkeen omistaja sanoi että teräksessä AINA on hiukan nikkeliä ja pahasti allergiset voi saada oireita ennemmin tai myöhemmin. Ja toki sitä allergiaa ei ole hyväksi "härnätä".
Itse en voi esim. nikkelikorua pitää kaulassakaan kuin maksimissaan pari tuntia.

Yhteistyössä