Nomination rannekorut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
vinkkiä, siinä seppälän edessä menevällä kävelykadulla on se pieni hopealiike, sieltä saa muistaakseni 6? noita paloja ja käy just tuohon nominatioon

Niinkö? Onko kuitenkin aitoa kultaa ne kuviot paloissa? Mä tänään ostin miehelle ja mulle rannekkeet ja hurahdin heti täysin... Kuvista kun oon katellu joskus näitä koruja, näytti ihan tyhmiltä, mut olikin sit tosi kivoja kun näki oikeen paikanpäällä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
vinkkiä, siinä seppälän edessä menevällä kävelykadulla on se pieni hopealiike, sieltä saa muistaakseni 6? noita paloja ja käy just tuohon nominatioon

Niinkö? Onko kuitenkin aitoa kultaa ne kuviot paloissa? Mä tänään ostin miehelle ja mulle rannekkeet ja hurahdin heti täysin... Kuvista kun oon katellu joskus näitä koruja, näytti ihan tyhmiltä, mut olikin sit tosi kivoja kun näki oikeen paikanpäällä. :whistle:

en oo käyny sisällä ku en tuota harrasta, mainostavat standilla siinä pihalla tuosta

Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit:
Minkäisia koruja olette koonneet? Olisi kiva saada vinkkiä. Kuvakin ois kiva ylläri :D

Mulla ei oo viä koottua korua, eikä kuvaa, mutta suuret suunnitelmat! Ostan neljä sellasta palaa, jossa kultanen laatta siinä, ja kaiverrutan (jos vaan kaiverruttavat niihin) lasten syntymäpäivät! Ja miehen kans jonkunlaiset rakkaussymbolit, molemmille samanlaiset.

Mies haluaa kiinalaisilla kirjaimilla sanat rakkaus, seksi ja sitten semmosen isä merkin! :D

Minkäisia koruja olette koonneet? Olisi kiva saada vinkkiä. Kuvakin ois kiva ylläri :D

Mulla ei oo viä koottua korua, eikä kuvaa, mutta suuret suunnitelmat! Ostan neljä sellasta palaa, jossa kultanen laatta siinä, ja kaiverrutan (jos vaan kaiverruttavat niihin) lasten syntymäpäivät! Ja miehen kans jonkunlaiset rakkaussymbolit, molemmille samanlaiset.

Mies haluaa kiinalaisilla kirjaimilla sanat rakkaus, seksi ja sitten semmosen isä merkin! :D

Kuulostaa hyvältä :D . Niitä paloja kun on niin paljon erillaisia, että tuntuu vaikealta päättää, että mitä haluais :/

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Tämmönen löytyy. Muutama paloista siis feikkejä huutiksesta, osa ihan aitoja. Perusranneke aito.

Kaikki ei mahtunut kuvaan mutta siellä on vielä mm. kultainen M-kirjain ja kultainen sydän jossa lukee "be mine"..

Onko tuo nalle puh tuossa kello? Mistäs tuommosia löytyy?

Ööh millainen merkki on seksi?

Oi! Olen hurahtanut! :heart: Mulla oma nimikirjain, enkeli, risti/kukka, perhonen, apila, sydämet, roikkuva sininen pallo ja turkoosi sydän... ja tietysti laukku! Ihana koru mut hankala lastenhoidossa, raapii lapsia esim pesuhommissa tai jää iho/tukka väliin! :|

Yhteistyössä