Nomination-korun hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Monessa paikassa alotusranneke yhdellä kultapalalla maksaa noin 19-23e. Ranneke ilman kultapalaa maksaa noin 10e, peruspalat on 50 centtiä kappale ja niitä menee noin 20 normaaliin ranteeseen. Kuviopalojen hinta taas on noin 16-72e kpl.

Itse ostin pari feikkipalaa, eivät eroa mitenkää aidoista, paitsi et hinta oli 6,50e kpl...

Alkuperäinen kirjoittaja koru:
Rannekkeessa on siis jo valmiiksi ne peruspalat, eikö?

Juu, aikuisille myydään perusrannekkeita sekä yhdellä kultapalalla että vallan ilman kultapalaa. Mutta esim lapselle saa tehtyä sopivan mittaisen rannekkeen ottamalla sopivan määrän niitä peruspaloja, ei välttämättä tarvitse ostaa siis aikuisten ranneketta...

riippuu rannekkeen paksuudesta se hinta, 26? maksoi timanttisilla yhdellä kulta palalla, 16? maksoi horoskooppi pala siihen.. on vissiin halvempaa tilata netistä mutta mie oon siihen turhan laiska.. lisäpalat maksaa 8-70? riippuen että millaisia ovat, onko kultaa,kiviä etc

[QUOTE="miksi";22119759]Miks kaikki yhtäkkiä ostaa näitä nomination-koruja? Onks se sit kivaa kun kaikil on samanlainen koru?[/QUOTE]

Se siinä onkin kun kenelläkään ei ole samanlaista ;) Jokaisella omanlaisensa <3

Mulla kaksi feikki palaa, muuten ok, eikä eroa aidoista, paitsi että sain niistä ihottumaa :-( Väritöntä kynsilakkaa laitoin palojen taakse ja enää ei vaivaa. Mun kallein pala on 40€ ja halvin, aito 18€. Mulla on 18 palaa mun korussa ja enää kolme tyhjää. Aika kallis koru tuosta sitten tuli, tosin olen kerännyt paloja jo kaksi vuotta. Mä en itse pidä kullan väristä ja olisin halunnut kokonaan hopeanvärisiä paloja, mutta silloin kun aloitin keräilyn, ainot koko hopeanväriset oli ne riippuvat charmsit. Nykyään on koko hopeanvärisiä kirjaimia, hyvä juttu. Nyt on koru aika sekalainen, mut toisen vois kerää vain hopeanvärisistä paloista.

Yhteistyössä