Nomination koru, osaisko joku auttaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vedät paloja erilleen ja sit pujotat sen yhden palan pois. Uuden palan laittamiseen tarvitset jonkun ohuen esim. nuppineulan jotta saat vedettya kiinnitysosion siitä korusta näkuviin. Auttoko yhtään? Niin ja aika ronskilla kädellä saa kohdella, eikä se siitä rikki mene.
 
venytä sitä ja tutustu siihen niin huomaat millainen se on. Ei mene rikki kovin helposti, mutta sun hermot voi mennä aluks ku ei oo mitään helppoa niiden palojen laittaminen, sormet luistaa ym..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammma:
venytä sitä ja tutustu siihen niin huomaat millainen se on. Ei mene rikki kovin helposti, mutta sun hermot voi mennä aluks ku ei oo mitään helppoa niiden palojen laittaminen, sormet luistaa ym..

Oikeassa olet kahdet kädet oli meillä käytössä ja parsinneulojakin tarvittiin.
 
Osoitteesta hattentatti.fi löytyy sellaisia "avaimia", jolla onnistuu hyvin se palojen vaihto. :) Olen siis tilannut ja hyväksi todennut.

Joskus löysin netistä videon siitä, miten ne palat vaihdetaan, mutta nyt en löydä mistään...
 

Yhteistyössä