V
vierailija
Vieras
Mitä tykkäätte? Mulle oli positiivinen yllätys. Hedelmistä tehty, ei lisätty sokeria. Tottakai hedelmissä luonnostaankin paljon sokeria, eli usein ei voi syödä. Mutta mielestäni voittavat karkit silti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
varmaan et lisää sokeria niihin?mä syön marjoja 1/2-1 kilon päivässä, ja paino silti putoaa
varmaan et lisää sokeria niihin?[/en todellakaan
Marjat on ihan eri asia kuin hedelmät!mä syön marjoja 1/2-1 kilon päivässä, ja paino silti putoaa
Täysin eri asia, jos olet itse ne kasvattanut.Marjat on ihan eri asia kuin hedelmät!
Vielä ehtiiTäysin eri asia, jos olet itse ne kasvattanut.
Vie tomaatin lehtiä mansikkapuskaan, ei tuu nappipäisiä marjoja.![]()
Iso eroMarjat on ihan eri asia kuin hedelmät!
Jos ne on tehty niiden kuoristaAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mitä tykkäätte? Mulle oli positiivinen yllätys. Hedelmistä tehty, ei lisätty sokeria. Tottakai hedelmissä luonnostaankin paljon sokeria, eli usein ei voi syödä. Mutta mielestäni voittavat karkit silti.
Epileptisiksi oireisiin luokiteltu vaivojaJos ne on tehty niiden kuorista
Nyt on lääkepulaEpileptisiksi oireisiin luokiteltu vaivoja
En ottaisi vaikka ilmaiseksi saisinHyviä ovat, mutta kalliita. Ei ole kovin usein varaa ostaa.
syytä ei haluta kuulla vaan aina lääkitään ihminen liikuntakyvyttömäksiEpileptisiksi oireiksi luokiteltu vaivoja
SellakkapläjäysMitä tykkäätte? Mulle oli positiivinen yllätys. Hedelmistä tehty, ei lisätty sokeria. Tottakai hedelmissä luonnostaankin paljon sokeria, eli usein ei voi syödä. Mutta mielestäni voittavat karkit silti.
Ihan vaan siksi et eivät lue pakkausselosteitaNyt on lääkepula
Onneksi ei oo pakkoEn ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin
Tuottoisaa touhuasyytä ei haluta kuulla vaan aina lääkitään ihminen liikuntakyvyttömäksi