:headwall:
Hävettää niin että liekkö minnekään kehtaa enää lähtee :/ :kieh:
Ensin aamulla automaatilla sekoilin, laitoin s etukorttia sinne aukkoon, ja kirosin kun ei hyväksy.
joku mies siihen tuli avuks ja sano että väärä kortti :ashamed:
Laitoin oikeen kortin niin hirvee tälli tuli näpeille, meinas tukkakin nousta pystyyn.
Muutama kirosanan siinä päästin ja vanhus takana katto niin pahasti :ashamed:
Kaupassa valu mehut pitkin lattioita, vana perässä missä olin kävellu.
Nostin sen mehun hihnalle kun en ollu vielä huomannu tapausta että se vuotaa, siihen se tyhjenty koko pullo ja eikun siivoomaan kassatädin kanssa. :headwall:
jono senkun kasvaa.
Lopulta pääsin maksamaan ja takasin kun anto rahasta sain Hirveen tällin siitä kassatädistä, no tietysti kaikki kolikot pitkin lattioita.
Äsken lensin pyykkikorin kanssa nurin, ja kaikki pyykit pitkin nurtsia :kieh:
Mikä pahin ja noloin |O
Pyykkiä laittaessa tippu kietasuhame päältä, ja mulla ei tietenkään minkäänlaisia housuja ja lyhyt paita päällä :kieh:
Kerkesin ne sipasta pois kun tulin kotia, niin hiosti persuutta :headwall:
Ja arvata saattaa että ihmisiä oli omilla takapihoillaan.
Paska päivä en voi muuta sanoo!
Hävettää niin että liekkö minnekään kehtaa enää lähtee :/ :kieh:
Ensin aamulla automaatilla sekoilin, laitoin s etukorttia sinne aukkoon, ja kirosin kun ei hyväksy.
joku mies siihen tuli avuks ja sano että väärä kortti :ashamed:
Laitoin oikeen kortin niin hirvee tälli tuli näpeille, meinas tukkakin nousta pystyyn.
Muutama kirosanan siinä päästin ja vanhus takana katto niin pahasti :ashamed:
Kaupassa valu mehut pitkin lattioita, vana perässä missä olin kävellu.
Nostin sen mehun hihnalle kun en ollu vielä huomannu tapausta että se vuotaa, siihen se tyhjenty koko pullo ja eikun siivoomaan kassatädin kanssa. :headwall:
jono senkun kasvaa.
Lopulta pääsin maksamaan ja takasin kun anto rahasta sain Hirveen tällin siitä kassatädistä, no tietysti kaikki kolikot pitkin lattioita.
Äsken lensin pyykkikorin kanssa nurin, ja kaikki pyykit pitkin nurtsia :kieh:
Mikä pahin ja noloin |O
Pyykkiä laittaessa tippu kietasuhame päältä, ja mulla ei tietenkään minkäänlaisia housuja ja lyhyt paita päällä :kieh:
Kerkesin ne sipasta pois kun tulin kotia, niin hiosti persuutta :headwall:
Ja arvata saattaa että ihmisiä oli omilla takapihoillaan.
Paska päivä en voi muuta sanoo!