nolot tissit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkulolita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkulolita

Vieras
...häiritsee. Kapea vyötärö, kapeat hartiat.. muutenkin olen pieni ihminen lukuunottamatta valtavia tissejä, joita vahdataan niin kun ei olis ennen semmosia nähty. Moni ihmettelee, onko ne oikeet ja miten ne voi olla niin isot. Miksi toisia katsotaan silmiin, toisia tisseihin? Aika epäreilua.
Isot ihrapallothan ne vaan on, mikä niistä tekee niin jännät..

Hiukan pukeutumisella voi tehdä poven seutua näkymättömämmäksi, jos kovin häiritsee ja liivien valintaan kantsii panostaa. Väljää ja tummaa yläosaa jne. että itse pääsee helpommalla. Mulle nuorempana ihan huudeltiinkin kadulla, se otti jo päähän ja tuttua tuokin, että katse hakeutuu väkisin tisseihin. Ha, olinkin unohtanut kuinka raivostuttavaa se on, kun kohdellaan kuin lihanpalaa. Keski-ikäistyminen toi liikakiloja, eikä ne päät enää käänny, vaikka tissit on edelleen isot ;)

Niin se vielä, että kaikki vauvathan tykkää äidin tisuista ja maitoa täynnä oleva tissi = iso tissi = merkkaa RUOKAA ja TURVAA, joten siitä kai voi päätellä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkulolita:
...häiritsee. Kapea vyötärö, kapeat hartiat.. muutenkin olen pieni ihminen lukuunottamatta valtavia tissejä, joita vahdataan niin kun ei olis ennen semmosia nähty. Moni ihmettelee, onko ne oikeet ja miten ne voi olla niin isot. Miksi toisia katsotaan silmiin, toisia tisseihin? Aika epäreilua.

Alkuperäinen kirjoittaja Amor:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkulolita:

kuinkas isot nua rintasi sitten on?

On sulla ongelma.. hei oikeesti, morjens! kai sä oikeesti tajuat et moni ois valmis vaikka antaa oikee kätensä tollasista tisseistä??? tai meneen viroon leikeltävä?? joten, älä itke!! paitsi tietty, jos ne on kovin roikkuvaa sorttia, niin sit mä ymmärrän..........

Niin, mieheni on joskus rakastellut rintojeni väliin tai sitten käyttänyt rintojani tyynynä, mutta siinäkään ne tissit eivät itsessään ole aktiivisesti tehneet mitään, joten en vieläkään keksi rinnoille sananmukaisesti mitään "käyttämistä". Valaisehan reberto minua : )

Ahaaa, siis syöttinä! Olenkin aina pelännyt, kun käyn mökillämme alasti uimassa, että mitäs jos joku kymmenkiloinen hauki luulee tissiäni syötiksi ja käy kiinni : /

Alkuperäinen kirjoittaja Miten...:
Niin, mieheni on joskus rakastellut rintojeni väliin tai sitten käyttänyt rintojani tyynynä, mutta siinäkään ne tissit eivät itsessään ole aktiivisesti tehneet mitään, joten en vieläkään keksi rinnoille sananmukaisesti mitään "käyttämistä". Valaisehan reberto minua : )

no niin...juurikin tuollaista itsekkin tarkoitin :D...ei niillä kai oikeen muuta voi "tehdä":D...mutta toikin tekleminen olisi kiva kokeia ;;;D

Isot tai pienet, tärkeintä on että ne roikkuu. Mitkään ei oo ihanammat kuin oikein veltot roikkuvat pitkät tissit ja vieläpä niin että nännit on maata kohten tai vielä parempi et ne on tissin ja mahan välissä. Nami, nami.

Yhteistyössä