Noloin pissavahinkosi aikuisena?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kerrotaanko noloja juttuja mitä on tapahtunut aikuisiällä?

Mulla oli kerran joskus 20-vuotiaana hirveä pissahätä. Olin kierrellut kaupoilla ja kävin kahvillakin, oli kuuma ja tuli juotua tosi paljon vettä. Sitten tuli aika lähteä kotiin ja rakkoa alkoi painaa. En halunnut lähteä etsimään jotain yleistä vessaa sillä ne on likaisia ja inhoan käydä niissä. Menin nopeasti bussipysäkille ja aika pian tulikin jo mun bussi. Istuin sitten bussissa ja alkoi pissattamaan ihan hirveästi kun istuin. Yritin painaa pinppiä penkkiin, puristaa reisiä yhteen jne huomaamattomasti. Bussi tärisi ja hyppeli vielä eli oli tosi epämukavaa ja yhden pompun aikana tunsin että tippa tai pari tuli jo housuun. Säikähdin, syöksyin ylös ja painoin pysähdysnappia. En ollut vielä kotona mutta jäin ulos ja lähdin etsimään jotain puskaa. Ihan jäätävä kusihätä iski, tuntui että kohta kastuu housut ja juoksin jonkun parkkipaikan läpi koska sen takana oli jotain pensaita. Menin pensaiden keskelle, vedin housut äkkiä alas, kyykkyyn ja pissaa tuli hirveällä paineella. En ehtinyt kuin sekunnin kusta kun joku neropatti alkaa tuuttaamaan sen autolla!!! Säikähdin ihan hirveästi, vedin housut ylös ja lähdin juoksemaan pois sen auton näköpiiristä. Tunsin miten joka askeleella valuu pissaa, mahaan sattui ihan hirveesti ja itketti ja hävetti. Pääsin jonkun ison roskiksen taakse, nojasin siihen ja ajattelin että peli on jo menetetty ja laskin tahallani housuun rakon tyhjäksi. Tuhersin siinä itkua ihan häpeissäni, farkut oli ihan läpimärät ja lenkkareissakin litisi. Mä en tajua miten sitä parkkipaikalla voi häiritä jos joku käy pissalla.
Kävelin sitten mahdollisimman syrjäteitä kotiin ja hävetti kun näin naapurin rappukäytävässä. Kotona menin äkkiä suihkuun.

Toi oli varmaan noloin.
 
vierailija
Oliskohan se leffassa. Join pari limsaa siinä leffaa katsoessa ja puolivälissä olisi pitänyt päästä vessaan mutta en kehdannut nousta! Hävetti niin mennä siitä toisten ohi sillä en istunut reunassa. Tuli kuuma ja tärisin siinä sitten ihan paniikissa. Jonkin aikaa pystyin pidättämään mutta sitten en vaan enää pystynyt ja kaikki valui siihen penkille. Se tunne oli ihan kauhea kun yritin lopettaa sen pissaamisen mutta ei se toiminut, en saanut sitä loppumaan. Olin varma että muut kuulee sen suihkimisen ja suhinan. Penkki oli ihan läpimärkä ja oli kauhea istua siinä loppuun asti. Sitten kun leffa loppui syöksyin äkkiä ulos hame ihan märkänä valuen. Enkä katsonut taakse.
 
vierailija
Tänään kävi huonosti Mäkissä, odotin ruokaa ja ihan hirvee kusihätä. Se vain yltyi ja juuri ennen kassaa kusi vain alkoi syöksyä housuihin, rn tajua, vaikka miten puristin pimppaa ja reisiä niin sitä tuli. Esitin ettei olisi mitään, toivoin että kukaan ei huomannut ja otin ruokani ja mfnin istumaan. Oli kiva syödä siellä märissä kylmissä housuissa ja edelleen kusihätä päällä, kaikki ei tullut sentään housuun. Juoman otin mukaan kotiin...
 
vierailija
Kännipäissäni olen kerran kussut hotellin sänkyyn nukkuessa. Olikohan jäänyt merkintä kun erään kerran saman ketjun hotellissa ihmettelin kun hiosti, olivat laittaneet muovia lakanan ja patjan väliin
 
vierailija
Kerran kaupungilta kotiin kävellessäni iski kova kusihätä ja tiesin etten kotiin saakka pysty pidättämään. No, päätin sitten mennä asioille erään taloyhtiön roskakatoksen tms. taakse asioille. No siinä sitten asioidessani joku taloyhtiön ukko tuli huutamaan ja valittamaan että sinnekö kusit ja puhelimella alkoi soittaa poliisille. Otin jalat äkkiä alleni ja juoksin täysiä karkuun. Ymmärtääkseni siinä paikassa ohikulkijat käy useamminkin kusella, keskustan tuntumassa kun on ja on sinänsä suojainen paikka ja hyviä puskakusipaikkoja ei siinä tienoolla muita ole. Jos en sinne olisi kussut niin housuun olisi tullut että sori vaan jos pihallanne haisee kusi.
 
vierailija
Ei nyt erityisen noloa, mutta joitakin kertoja kusin unissani sänkyyn erään lääkkeen vaikutuksen alaisena. Lääke ei edes ollut mikään huumaava/rauhoittava lääke, silti en herännyt unen aikana kusihätään normaalisti. Se lääke vaikutti muutenkin nestetasapainoon eli jatkuva jano ja sitä seuranneen veden kittaamisen takia myös jatkuva kusihätä.
 
vierailija
Varmaan se kun oltiin kaveriporukalla baarissa ja koko yön juonut mutta en käynyt kertaakaan vessassa.sittem baarista lähtiessä oli aivan järkyttävä hätä mutta en jaksanut mennä baarin vessaan ajattelin että kestän kotia vaan toisin kävi kotiovella rakko tyhjeni kokonaan.
 
vierailija
Kerran olin tulossa töistä kotiin ja olin vain aamulla käynyt vessassa eli koko päivän juossut ympäriinsä niin alkoi olemaan jo aika kova hätä mikä ei helpottanut kun join vielä kahvikupin kotimatkalla. Viimeinen puoli tuntia tuntui todella tuskalliselta kokoajan piti vaihtaa asentoa ja tärisyttää jalkoja ja tehdä kaikkia mahdollisia liikkeitä ettei pissa katkaisi mutta silti se meinasi väkisin tulla... Sitten kun pääsin kotiovelle niin kauheeta tasavallan hyppelyä ja ähinää ja puhinaa ja avaimien kanssa sähläystä siinä muutama tippa pääsi karkaamaan ja viime tingassa juoksin kädet jalkoväliä tiukasti puristaen vessaan ja viimein perillä ja sitä pissan määrää... En ymmärrä miten rakkoon voi mahtua niin paljon pissaa .pari kertaa tuntui jo että enää ei tule enempää mutta kun pöntöltä meinasi nousta niin lisää vaan alkoi tulemaan ja sitä tuli ja tuli.. lopulta kun rakko oli tyhjentynyt kokonaan niin oli kyllä helpottunut olo vaikka en iha täysin kuivin housuin selvinnyt perille.
 
vierailija
Olin kyllä treenannut mielestäni lantiopohjan lihaksia, mutta en kai supistanut oikeita lihaksia tai jotain..
Lapseni oli kuusi kuukautta ja läksimme Leon leikkimaahan serkkuni ja hänen 5v lapsensa kanssa, serkkuni oli raskaana ja jäi vauvani kanssa maan tasalle kun me hänen poikansa kanssa kiipeilimme siellä ylhäällä.
Sitten poika halusi trampoliinille ja kun hypin aloin tuntea miten pissaa valui ja valui, lopetin hyppimisen mutta pissaa vaan tuli! Minulla ei edes ollut vessahätää ja olin käynyt noin tuntia aiemmin pissalla, en ymmärrä miten rakko oli niin täynnä ja miten se noin petti .
 
vierailija
Tänään iski ihan jäätävä kusihätä kun kävelin töistä kotiin. Ehkä jotain puol kilsaa oli vielä matkaa niin jonkin verran vaan lorisi housuun vaikka yritin pidättää. Juoksin äkkiä lähimmän puun taakse ettei tule kaikki housuun. Alushousut kastui mutta onneksi ei farkut!
 

Yhteistyössä