Alkuperäinen kirjoittaja helinäkeiju:
Meillä ANOPPI antoi esikoisellemme ankka-vetolelun mikä oli todella hyvä lahja.Mutta, mutta....
Kuopukselle teki kakun!!! Ja, kun oltiin mieheni kanssa kai aika tyrmistyneen näköisiä, niin myöhemmin oli antanut miehelleni (siis minun tietämättäni) 20?...
Mikä tässä on niin kauheaa? Se, että näki aikaa ja vaivaa kakuntekoon (mihin monet eivät rupea, kun sälää ostamalla pääsee helpommalla), mutta ei sen lisäksi vielä tuonut tavaraa?! Ihmisille ei näköjään riitä mikään!!! Sitäpaitsi tuon kakun tekoon on voinut mennä jopa rahallisestikin enemmän kuin johonkin leluun, tarveaineista riippuen. PLUS ajatus + aika mitä siihen on käytetty.
Minä kaiken lisäksi olen vielä se, joka ostaa aina niitä liian isoja vaatteita. Siskoni vauva oli viimeisimmässä mittauksessa 70cm, mutta mulla on hänelle 80cm body odottamassa, kunhan menen käymään. Ihan juuri siksi, että tietääkseni aikuisten ja lastenkin vaatteiden koot vaihtelevat merkistä riippuen, ja liian pienelle vaatteelle ei mahda mitään, mutta isolle kyllä!
Ja ette kai te tuon väriasian kanssa ihan oikeasti ole tosissanne?! Ymmärrän ettei pojalle mekkoa, mutta enpä ole koskaan mistään ohjekirjasta lukenut (kun täällähän porukkaa niitä tavaa nenä kiinni kirjaimissa), että tytöille vain sitä väriä ja pojalle tätä. Kattokaa vaikka wikipediasta perkele.
Ottaa päähän koko ketju, en taida viedä enää kenellekään mitään lahjaa :kieh: