Noloimmat pakit jotka olette saaneet?

  • Viestiketjun aloittaja Lilith
  • Ensimmäinen viesti
Lilith
Täällä on ollut kaikenlaista keskustelua omituisimmista syistä miksi on antanut miehelle pakit jne jne.

Mutta puhutaanpas siitä kun ollaan itse saatu rukkaset...
Mikä tapaus on jäänyt noloimpana/ikävimpänä jne. mieleen?

Itselläni on se, kun joskus 18-20 vuotiaana (tarkkaa ikää en enää muista)
ehdin noin kuukauden verran pyöriä yhden pojan kanssa, ja luulin kaiken olevan hyvin. Poikakin antoi niin ymmärtää.
Mutta yhtäkkiä hän vain katosi. Ei ottanut enää yhteyttä eikä vastnnut minun yhteydenottoihini. Katosi vain ilman mitään selityksiä.
Ja olen kyllä saanut tietää myöhemmin että hän on yhä elossa joten siitä ei ole kyse.

Tuo tapaus on jäänyt mieleeni, olisi ollut mielenkiintoista kuulla mikä hänelle yhtäkkiä tuli.
 
Ap
Ja noloa tosiaan oli se, että olin ehtinyt kavereilleni hänestä hehkuttaa ja oli siinä selittämistä kun he hänestä kyselivät. "Noh... se nyt vaan... katosi ilmaan koko äijä" :D
 
vieras
Pyysin erästä miestä jatkoille ja hän sanoi, että muuten kyllä mutta hänellä on kiikarissa toinen nainen. Sitten hän sanoi, että voisin kyllä tulla mukaan ja voisin olla hänen kaverinsa kanssa.

Typerintä tässä oli etten ollut edes kiinnostunut tuosta miehestä, vaan yritin todistella itselleni että saan hänet. No, en ihan. Jotenkin nolo juttu. Lähdin vähän äänin yksin kotiin.
 
Mä olen typerä enkä opi kerrasta...Tarina alkaa, tyttö tapaa pojan, poika näkee jopa asian eteen kamalasti vaivaa, tyttö ja poika alkavat kulkemaan yhdessä, no poikapa sitten tuumaskin ettei tämä onnistu, ero, menee pari kk ja poika kiinnostuukin uudestaan, tyttö lämpenee ajatukselle, kaikki on ihanaa ja vaikuttaa menevän hyvin, poika on armeijassa samalla paikkakunnalla missä tyttö asuu, tyttö vierailee pojan kotipaikkakunnalla ja "tulevaisuudestakin" puhutaan, kunnes...Eräänä iltana tulee viesti missä poika kysyy tytön osoitetta, tyttö kertoo sen, poika puhuu yllätyksestä, no olihan se, armeijan loppumispäivänä postissa tuli tytön cd:t jne jotka oli pojan autossa, pojan äidin lähettämänä ja sen koommin ei pojasta kuulunut.

Mä menin vanhaan inttiheila retkuun niin pahasti että hävettää... :whistle: :snotty:
 
hei
Olin ihan yltiö ihastunut yhteen poikaan joskus 18-kesäisenä. Sit kerran perjantai-illan tuoksinassa menin ja tunnustin tunteeni hälle. Vietettiin se ilta yhdessä sitten, kielisuudelmien parissa (ei sen pahempaa ;) ).

No juu, seuraavana päivänä, kun soitin sille, sanoi, että joo, sä oot ihan kiva, mut hän on oikeasti kiinnostunut mun yhdestä luokkakaverista. Semmosesta tytöstä, jota mä en oikein voinut sietää.

Mut saipa hänkin pakit kyllä siltä tytöltä. :D
 
vieras
Olin tosi ihastunut ja kaverinikin tiesivät sen. Vaan, kaverini meni pussamaan ihastukseni kanssa. Tuntu pahalle, mutta en nyt tiedä sainko pakit, mutta siihen loppui mun unelmointi. Kiitti vaan horo kaveri, joka ei ollut edes minkään näköinen.
 
hei
Ainiin ja ap mun äidille kävi tollanen katoamistemppu vasta pari vuotta sitten ja ikää niillä molemmilla 50 v. Olivat kyllä vuoden seurustelleet, mut kun oli äidin juhlapäivä, ukkoapa ei enää näkynyt. Eikä näkynyt sen koommin. =)
 
vieras2
Olen saanut myös pakit yhdeltä tyypiltä joka vain katosi :/ Tai noh jälkeenpäin ymmärsinkin miksi... Alkoi vanha suola janottaa vieraillessaan samassa kaupungissa exänsä kanssa.
 
vieras
Eräs mies oli yrittänyt mua jo pitemmän aikaa. Yhtenä iltana kun olin tullut jo baarista kotiin tämä mies soitti ja pyysi minua hänen luokseen. Laittoi kaverinsa hakemaan minut. Tämän miehen luona jutskailtiin kaikkea ja mentiin sitten sänkyyn. Menin häntä lähelle ja hän meni kauemmaksi. Ajattelin et jaaha, jutteluseuraako vaan halusi vai mitä ihmettä. Sitten aamulla taas jutskailtiin normaalisti. Hän myös kehui ulkonäköäni ja kroppaani, niinkuin aina on minua kauniina pitänyt. Muttei sitten halunnutkaan minua. Kai se oli hieman noloa.
 
tuutikki
Kaverini järjesti minulle sokkotreffit..no ajattelin "muutaman" rohkaisun ottaa enne treffejä. Menin sitten ottamaan muutaman liikaa ja en päässyt baariin sisälle missä meidän piti nähdä, ovelta soittelin pojalle että täällä olisin:) Kävi toteamassa että "juu ei kiitos" :D
Yleensä en kyllä pakkja saa, tämän ehkä ymmärrän...:)
 
eräs vakkari
Seurustelin erään itseäni 5 v. nuoremman miehen kanssa 7 kk, minä olin 30 ja mies 25 v. Epäilin kyllä ettei hän ole kovin tosissaan suhteeni, mutta sitten kun hän jätti minut, hänen sanansa olivat kuin kylmää vettä niskaani: Mä en jumaloi sua. Sä olet näyttävän näköinen nainen ja loistava sängyssä, ja siinä kaikki. Noiden sanojen jälkeen hän lähti, enkä enää nähnyt häntä, ja minä jäin itkemään.

Melko tyly meininki, kun itse olin korviani myöten rakastunut, ja haaveilin jo yhteisestä elämästä.. naivi olin, sisimmässäni tiesin alusta asti että hän ei tunne samoin kuin minä, mutten halunnut myöntää sitä edes itselleni...:-/
 
Rukoilijasirkka
Oih. Sain pakit siltä samalta aina ja aina... :ashamed: Ja yritin silti vaan sitkeästi. Kyllä se suuteli mua kerran muutaman tunnin, mutta se siitä. Ei se sit ikinä halunnutkaan olla mun kaa.

:xmas:
 
vieras
Ehdotin yhdelle miehelle jota olin pari kuukautta tapaillut et tulisko se joskus meille kuuntelee Matti Nykästä (vitsinä ), takas tuli viesti et pitää kattella. Sen jälkeen siitä ei kuulunut mitään :D :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
Ap
Kerronpa toisenkin. Tämä tapahtui kun olin 13 tai 14 ja vetelin kaveriporukassa ensimmäisiä kännejä.

Olin ihastunut yhteen koulumme poikaan ja viikonloppuna sitten menin a-i-v-a-n j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-s-s-ä humalassa hänelle selittämään kaikkea mielenkiintoista. Olin niin humalassa että toinen käsi oli melkein maassa koko ajan.
Luulin mm. joessa kelluvaa pulloa joksikin linnuksi ja ihastelin sitä suureen ääneen.
Kyselin pojalta saanko halata häntä jne. Oli saanut housunikin kasteltua jotenkin ja poika varmaan luuli että olen päästänyt alleni :D

Hän ei jostain syystä oikein lämmennyt :D
 

Yhteistyössä