noloa????

no mulla oli silleen että mä en ollu IKINÄ piereskelly mun miehen kuullen niin voi varmaan arvata siellä sairaalassa että mitä tein ekan kerran mieheni kuullen. se oli aluks noloo mut nykyään me vaan nauretaan sille
 
Tapahtui :ashamed: Vaikka olin käynyt kakalla, kakkaa tuli ponnistuksen yhteydessä. Yäk. Kätilö ei hätkähtänyt sitä mitenkään ja peräti väitti sen olevan yleistä. Itsestä vaan tuntui niiiiiiiin kamalan nololle.
 
pussipiru
kyllä vain :ashamed: pissa suhista lorotti ja mies muistaa sen aina ja välillä huomauttaa siitä kun tietää etten tykkää :snotty:
onneks olin käyny "tyhjennyksessä" ennen saliin menoo, ois varmasti tullu kakkakin :ashamed: mutta hyvä näin.. saa nähdä mitä kk sisällä tulee kun toista lähden tekeen :LOL:
 
Isadora
Ja mä sain pöntön tukkoon ku olin viikon käymättä kakalla. Olin sen verran kipee et oli pakko piättää. Sitte ku sitä tuli ni älä mitään ku pönttö meni tukkoon. :LOL: Kyllä mua hiukan meinas nolottaa soittaa kelloa... :LOL: :whistle:
 
Harmaa ludde
Mullekin tapahtui toi kakka-juttu ja opiskelija sai sit pyyhkiä sitä. En todellakaan hävennyt koska eka en edes tiennyt/tuntenut että kakkaa tuli, mut kätilö sanoi et tulee ja pyysi jatkamaan just samaan malliin. No tuli lopulta poikakin =)
 
Mä oon ottanu molemmissa synnytyksissä peräruiskeen, just siltä varalta et ei tarvii siihen pöydälle tikistellä. Ja osaks siks et mulla on ummetusta raskausaikana, joten saa suolen tyhjäx on mukavampi ponnistella. Paitsi että supistukset kovenee julmetusti peräruiskeen jälkeen! Kus lenti kyllä kaaressa ekassa synnytyksessä.
 
ludde
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 08:10 niisku78 kirjoitti:
Mä oon ottanu molemmissa synnytyksissä peräruiskeen, just siltä varalta et ei tarvii siihen pöydälle tikistellä. Ja osaks siks et mulla on ummetusta raskausaikana, joten saa suolen tyhjäx on mukavampi ponnistella. Paitsi että supistukset kovenee julmetusti peräruiskeen jälkeen! Kus lenti kyllä kaaressa ekassa synnytyksessä.
Mä pyysin peräruisketta kun oli sellanen tunne et kakattaa ja ei ollu vatsa toiminu pariin päivään. Kätilö sanoi et siinähän tuo hoituu kakkaaminen samalla kun synnytät eli en saanu ruisketta. :/
 
Ei kai siinä synnytyksen tohinassa kukaan ehdi eikä viitsi nolostua, varmasti on parempaakin tekemistä...
Jos nyt ponnistaessa tulee jotain muutakin kuin vauva, ei se varmaankaan ole kovinkaan ihmeellistä. Eikä sitä hienotunteisen miehen eikä kätilön tarvitse sen ihmeemmin kommentoida.
 
criss
no tulihan se kakka sieltä ennen muksua.. pelotti ennen synnytystä et jos tuleeki kakka nii vähä nolottaa! mut sit ponnistusvaiheessa keskityin niin paljon siihen ponnistamiseen etten välittänyt mistään kakkaamisesta.. luonnollisestihan se sieltä tulee ku oikein punnaa!!
kuspissakin suhahti vaa mutta sitten kätilö laitto katetrin ja tyhjäs.. huh helpotti kummasti..=)
ei siitä oikeesti kannata ottaa mitää stressiä! henkilökunta on tottunut siihen..=)

jotkut on kertonut kärsineensä ummetuksesta synnytyksessä niin kenellekkään ei ilmeisesti oo käynyt toisinpäin..?? :x
 
mulle ainakin annettiin kysymättä tuo peräruiske, kuulemma kuuluu vakiotoimenpiteisiin. sen takia en siis kakannu, mutta koko ajan oli sellanen tunne ja niinpä sitten hoin jatkuvasti turhaan että nyt tulee varppina kakkakin mutta eihän sieltä mitään tullu, kätilö vaan naurekseli mulle...
 
bigglet harmaana
juu,mullekki tyrkättiin ihan automaattisesti peräruiske,mut silti siinä synnytyksen aikana koitin jotenki "pidätellä" tai jotain ku kokoajan tuntu,et nyt varmaan tulee...ei ois kannattanu... jälkeempäin oon miettiny,että oiskohan tuo menny nopeammin ja kivuttomammin(?) jos oisin vaan keskittyny siihe ite asiaan... :headwall: :xmas: :xmas: ja jotain noloa...hmm..no jälkeempäin ku katoin oman synnytyksen videolta (mies kuvas) ni ehkäpä oisin voinu olla PIKKUSEN hiljemmalla volyymillä... ei meinaan ollu mitään lasten kuunneltavaa... :x
 
Kakkaa ovat tuntuneet lähes kaikki pukkaavan... Niin myös minä. Se oli kieltämättä noloa mutta enpä sitä siinä juuri kerennyt häpeilemään. :D Synnytyksen jälkeen kätilö kysyi, että pitäiskö sun päästä pissalle, johon vastasin vaan että eiköhän mun rakko oo jo moneen kertaan tyhjentynyt tähän sängylle... :D
 
minulla on väärä etuhammas mistä mies ei tienyt mitään. synnytyksessä rupesi oksetamaa..pyysin sitten apua..niin mies hakesi joku jutska ja mun hammas tippui sinne, oli helvetin nolo olo...mutta pyytäsin hänet takaisin ja otin hampaan pois ja jatkasin synnytystä :headwall:
 

Yhteistyössä