noloa..miks menkkojen aikana

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
mun alapää kutiaa niinku ois hiiva mut loppuu päivää ennen ku menkat loppuu??:ashamed: voiko olla et on hiiva (ku se canestin mikä lie voide) auttaa kutinaan mut ei mul muute oo tällasta paitsi menkkojen aikana :headwall:

mulla noi siteet aiheuttaa jos jonkinmoista ongelmaa,kunhan vain uskalstaisin kokeilla tuota kuukuppia... outo ajatus vain se... ikinä en oo käyttäny tamppoonii,onko se kuukuppi sama asia???

libressee käytän, tamponia en sen takia ku en oikeestaan vuoda niin paljoa et ois järkee käyttää,tai siis se ei mee sisään millän ku oon niin kuiva ja sit se on kauhee saada ulos ku se on ihan kuiva :ashamed: :ashamed: iha tavallisia siteitä käytnä..voiskohan tosiaan johtua niistä :whistle: :headwall:

Voi, ja varsinki ku libresses on sellanen just "ihana" muovipinta siinä päällä mikä oikeen hautoo nii iho tykkää varpist tosi hyvää. Eli käytä mielummin jotaa missä on pehmeempi pinta, esmes just vaik vuokkosii tai vastaavii.

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
libressee käytän, tamponia en sen takia ku en oikeestaan vuoda niin paljoa et ois järkee käyttää,tai siis se ei mee sisään millän ku oon niin kuiva ja sit se on kauhee saada ulos ku se on ihan kuiva :ashamed: :ashamed: iha tavallisia siteitä käytnä..voiskohan tosiaan johtua niistä :whistle: :headwall:

ai niin ja sit on se lactal mitä on ollu mainoksissa..jos ois ongelmia ph-arvojen kanssa.

Yhteistyössä