noloa kysyä, mutta kysynpähän

kuuuuun mä tossa aloitin e-pillerit ja otin sitten sen enempi ajattelematta yhden pillerin vaan ns. laatasta... Seuraavana päivänä sitten katselin että pillerit on numeroitu.

Mä olin ottanut 8 luukusta pillerin, vaikka 1 ois pitäny vissiin ottaa kun uuden laatan aloittaa..

onko siis tuolla merkitystä.. onks kaikki pillerit samanlaisia ja vaan numeroitu ihan muistamisen vuoksi ?? vai? :ashamed:
 
Se sit vähän riippuu pillereistäkin, mun mielestä joskus oli semmosia että niissä vaihteli aineet, niin että piti oikeesti syödä määrätyssä järjestyksessä, mut en tiedä onko semmosia enää..kyllähän niissä ohjeissa lukee jos niissä pilllereissä on määrät erilaisia?
 
Sanni
Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:
Se sit vähän riippuu pillereistäkin, mun mielestä joskus oli semmosia että niissä vaihteli aineet, niin että piti oikeesti syödä määrätyssä järjestyksessä, mut en tiedä onko semmosia enää..kyllähän niissä ohjeissa lukee jos niissä pilllereissä on määrät erilaisia?
Juu, pillereistä riippuu. Joissain on kierron eri vaiheille eri aineita, tai ainakin eri määriä. Joten varmana ei voi sanoa onko haittaa vai ei. Lue ohjeet, ja jos ei siitä selviä, soita apteekkiin ja kyse :)
 
polli
trikvilarissa oli eri värisiä osa pillereistä ja piti ottaa kiekon mukaan järjestyksessä,on eri määrä hormoonia kierron eri vaiheissa. eli tosi tärkeetä syödä järjestyksessä.
 

Yhteistyössä