Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja kevät76:Just eilen kirpparilla edellisellä asiakkaalla oli electronin kans ongelmia ja kirpparin täti sano, että electroneista ollaan pikku hiljaa luopumassa koska on niin paljon ongelmia niiden kans eli pankkikortteja niidenkin tilalle suositellaan. Tiedä sitten onko totta...
eikös se nimen omaan oo niin, että pelkkää pankkikorttia et saa enää pankista vaan visa electronin tai yhdistetyn pankki/luottokortin? Ei tainnu täti tietää asiasta ollenkaan, ellei tarkottanu että heillä ei jatkossa käy electron.
Sitä paitsi, usein jos on niitä ongelmia e:n kans, niin se johtuu siitä että liikkeellä itellänsä on huonot yhteydet, ts. liian vähän "kaistaa".
Mä olen saanut 2 pankkikorttia vaikka niitä "ei pitänyt" saada.Postitse tuli enkä mitään tehnyt.Siis en ottanut uutta korttia kun vanha oli menossa umpeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja kevät76:Just eilen kirpparilla edellisellä asiakkaalla oli electronin kans ongelmia ja kirpparin täti sano, että electroneista ollaan pikku hiljaa luopumassa koska on niin paljon ongelmia niiden kans eli pankkikortteja niidenkin tilalle suositellaan. Tiedä sitten onko totta...
eikös se nimen omaan oo niin, että pelkkää pankkikorttia et saa enää pankista vaan visa electronin tai yhdistetyn pankki/luottokortin? Ei tainnu täti tietää asiasta ollenkaan, ellei tarkottanu että heillä ei jatkossa käy electron.
Sitä paitsi, usein jos on niitä ongelmia e:n kans, niin se johtuu siitä että liikkeellä itellänsä on huonot yhteydet, ts. liian vähän "kaistaa".
Mä olen saanut 2 pankkikorttia vaikka niitä "ei pitänyt" saada.Postitse tuli enkä mitään tehnyt.Siis en ottanut uutta korttia kun vanha oli menossa umpeen.
Siis visa elektronin sai vielä kesällä mutta pelkkää pankkikorttia ei, vain yhdistettynä luottokorttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja noloa tosiaan:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja wau:ai että oli ihan melkein 50e tilillä!
Niin? Mitähän tällä kommentilla tarkoitetaan?!?
Niin varmaan sitä, että rahat noin niinku loppu enivei...
En olis muuten ikinä kehdannu kailottaa, että KYLLÄ SIELLÄ PITÄIS 50? OLLA...
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja kitta:Jos kassa sanoo että ei myyntioikeutta, tarkoittaa se ettei tilillä ole tarpeeksi katetta. Olen 100% varma siitä.. Noloa se tosiaan on! Aapee, ei tartte selitellä kassalle eikä meille palstalaisille. :heart:
mutta miten selität sitten sen, että samalla kortilla kävin 10minuuttia myöhemmin prismassa ja kortti toimi?
SIKSI ETTÄ PRISMA ON PARAS..
ei vaan kun joku tuola aiemmin mainitsi "ohituksesta" itse en kyllä koskaan kuullu että electron kortteja vois jotenkin "ohitella" tai siis just sillon ku herjaavat virhettä..mulle sanottu et ainoa vaihtoehto et asiakas nostaa rahat tililtä tai maksaa jollain muulla tavalla..syy korteissa-ei katteissa..siksi en ikinä hankkis kyseistä korttia.eikä se oo helppoa meillekkään sanoa asiakkaalle ettet voi tällä maksaa..juuri siitä syystä että töytyisi jotenkin hienotunteisesti ketään loukkaamatta tai syyttämättä sanoa se..ihan sama kuin hälytysportit jotka joskus "soivat turhaan"..
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:electronit on poistumassa, samoin tavalliset pankkikortit. tilalle on tulossa sirukortit....
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja lilli:electronit on poistumassa, samoin tavalliset pankkikortit. tilalle on tulossa sirukortit....
Electron on sirukortti...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja lilli:electronit on poistumassa, samoin tavalliset pankkikortit. tilalle on tulossa sirukortit....
Ja kaikissa uusissa pankkikorteissakin on siru.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja lilli:electronit on poistumassa, samoin tavalliset pankkikortit. tilalle on tulossa sirukortit....
Ei oo. Pelkässä pankkikortissa ei ole sirua...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja lilli:electronit on poistumassa, samoin tavalliset pankkikortit. tilalle on tulossa sirukortit....
Juu ei, mut monella pankilla ei oo enää pelkkää pankkikorttia olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:no höh, ne numerothan pystyy näppäilemään myös manuaalisesti. on mullekin joskus noin sattunut, mutta kertaakaan ei ole tarvinnut tavaroita kassalle jättää
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:no höh, ne numerothan pystyy näppäilemään myös manuaalisesti. on mullekin joskus noin sattunut, mutta kertaakaan ei ole tarvinnut tavaroita kassalle jättää
siruttomat pankkikortit poistuu,electronit jää kun ovat sirullisia.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja lilli:electronit on poistumassa, samoin tavalliset pankkikortit. tilalle on tulossa sirukortit....
Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:siruttomat pankkikortit poistuu,electronit jää kun ovat sirullisia.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ja kaikissa uusissa pankkikorteissakin on siru.
nykyiset pankkikortit muuttuu sirullisiksi ja luotollisiksi...
jos olen käsittänyt oikein...