Noloa, 3v yllätti vanhemmat suihkussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä veikkaan, että aika monessa perheessä on tilanne se, että jos seksiä harrastettaisiin vain silloin, kun lapset eivät ole kotona, niin harvassa olisi seksikerrat.

Toki, jos muutama kerta vuodessa riittää, niin mikäs siinä sitten. Yleensä ihmiset haluavat kuitenkin harrastaa puolisonsa kanssa seksiä hieman useammin.

Meillä on ollut lapset poissa kotoota viimeksi maaliskuussa ja seuraava lapsivapaa aika tulee olemaan...hmmm...no kyllä se sinne ensivuoden puolelle taitaa mennä.

Tarkoitin tuolla kommentilla että mukelo ens kerralla hoitoon, jos ei voi odottaa siihen asti että lapsi esimerkiksi nukkuu. Tässä tapauksessa kuitenkin "yllättämisen riski" oli suuri, eli vanhemmat jopa tiesi tulevansa varmasti yllätetyksi. Voikai sitä jännitystä hakea vaikka sieltä etupihaltakin, kun lapsi nukkuu!!! Mielummin menisivät vaikka vanhan puutteessa olevan naapurin sedän yllättämäksi, kuin pienen lapsen. Tää on tosin vain minun mielipiteeni.

[QUOTE="ärrä";28815263]No hyi :( Sitäki ihmettelen, kun lapset nukkuvat samoissa makuuhuoneissa vanhempien kanssa ja paneskellaan, vaikka lapset saattaa herätä! Pieni vauva nyt on vielä eri, mutta isommat lapset saattaa kyllä ahdistua kesken unien, kun siihen heräävät. Toki moni fiksu vanhempi siirtyykin siinä vaiheessa toisaalle, mutta sitten n näitäkin ketkä paneskelee vaikka lapsi nukkuu samassa sängyssä esimerkiksi :( En ymmärrä miksi???[/QUOTE]

No mikä se raja on, minkä ikäisen, nukkuvan pienen lapsen, läsnäollessa "saa" vielä "paneskella"?

[QUOTE="Vieras";28815358]Luulisi siihen oveen voivan asentaa ainakin tavallisen hakasen niin ettei ulkopuolelta saa ovea auki.[/QUOTE]

Itse juurikin eilen tutkiskelin meidän makkarin ovea ja iloissani miehelle kerroin, että siihen saa helposti lukon sitten kun tämä esikoinen (joka vielä masussa) oppii kävelemään ja availemaan ovia. Mä en ainakaan pystyisi rentoutumaan ja nauttimaan seksistä jos vaarana on, että lapsi paukkaa sisälle juuri silloin. Johtunee ehkä siitä, että mä haluanmyös sellaista seksiä joka ei tapahdu pimeässä peiton alla ;) Ja siis tarkoitus ei ole jättää pari vuotiasta yksikseen lukkon toiselle puolelle odottelemaan, vaan sitten kun nukkuu omassa huoneessaan niin sit haluan varmuuden vuoksi vielä saada oven lukkoon jos vaikka herääkin juuri silloin pahaan uneen ja haluaa viereen ja tulee ja avaa oven...Näin pitkälle mä oon miettiny tän jutun :D

[QUOTE="Sadie";28815377]No mikä se raja on, minkä ikäisen, nukkuvan pienen lapsen, läsnäollessa "saa" vielä "paneskella"?[/QUOTE]

Varmaan alle puolivuotias, kun ei pääse vielä liikkumaan ja ei näe pinnasuojan takaa mitään ;) Jos taas on nariseva/paukkuva sänky ja pakko äännellä, ni sitten suosittelen jotain toista huonetta :D

[QUOTE="Sadie";28815377]No mikä se raja on, minkä ikäisen, nukkuvan pienen lapsen, läsnäollessa "saa" vielä "paneskella"?[/QUOTE]

Varmaan alle puolivuotias, kun ei pääse vielä liikkumaan ja ei näe pinnasuojan takaa mitään ;) Jos taas on nariseva/paukkuva sänky ja pakko äännellä, ni sitten suosittelen jotain toista huonetta :D

Eiköhän tuo nopeasti unohdu noin pieneltä :)

Veikkaan että aika monellakin ole joku kokemus pienenä siitä, että on yllättänyt vanhemmat, eikä silti ole todellakaan saanut mitään traumoja. Minun vanhempani ovat olleet aina hyvin varovaisia, eivätkä edes halanneet tai pussanneet oikeastaan ikinä lasten nähden. Kerran kuitenkin heräsin yöllä, kun "pussailivat" peiton alla ja luulivat että nukun. Eivät tienneet että näin, ja aloin uudestaan nukkumaan, aamulla hihittelin että minäpä näin ku te pussasitte, ja vanhemmat meni ihan punaisiksi :D Mutta ei sen ikäinen lapsikaan nyt pidä pussailua tai halailua mitenkään pahana, tai en minä pitänyt, ajattelin kai että hyvä kun äiti ja isä vaikutti iloisilta ja onnellisilta.

Tuo oli varmasti oikea ratkaisu kertoa, että äiti ja isi oli vaan hellänä ja pussaili, lapselle ei jää sellainen mielikuva että hänenkään tarvitsisi hävetä että sattui paikalle, tai että vanhemmat olis tehneet jotain ällöä. Kyllähän nuo asiat mielellään hoitaisi niin, ettei tulisi yllätetyksi, mutta joskus tuotakin vaan sattuu. Paras hoitaa asia rennosti, tuskin lapsikaan silloin tekee asiasta mitään ihmeempää numeroa.

[QUOTE="vieras";28815546]kuka sitä lasta oli sillä aikaa hoitamassa kun te sekstasitte kylppärissä?[/QUOTE]

No nyt! Älä nyt viitsi, kyllä 3 vuotiaan voi jättää siksi 20min leikkimään kun käy suihkussa. Tässäkään suihkuttelussa ei sen kauemmin mennyt.

[QUOTE="vieras";28815583]no en kyllä ite jättäis. 3v vielä keksii vaikka mitä ja 20min on pitkä aika[/QUOTE]

Voit toki tehdä elämästäsi vaikeampaa kuin tarvis, tai lapsesi on todella vilkas. Meidän lapsi on rauhallinen tapaus ja asunto on turvallinen hänelle.

Kuka niitä lapsia oli ennen vanhaa hoitamassa kun ne viskattiin aamulla ulos ja päästettiin illalla sisään?

[QUOTE="vieras";28815546]kuka sitä lasta oli sillä aikaa hoitamassa kun te sekstasitte kylppärissä?[/QUOTE]

Niin eli miehesikin "osaa" kun sä et anna. :)

[QUOTE="vieras";28815613]me ainakin osataan kontrolloida himojamme niin että riittää kun öisin sekstaileen kun lapset nukkuu, ei tartte keskellä päivää lähteä nylkyttämään[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";28815613]me ainakin osataan kontrolloida himojamme niin että riittää kun öisin sekstaileen kun lapset nukkuu, ei tartte keskellä päivää lähteä nylkyttämään[/QUOTE]

Voit ajatella mitä lystäät.
Mahtaa olla tylsä elämä.

No hohho, mahtaa sädekehä nyt kiiltää..

[QUOTE="vieras";28815658]ei meillä ole yhtään tylsä elämä. en vaan ymmärrä miks sitä jännitystä pitäis hakea lasten kustannuksella niinkuin teillä tehdään[/QUOTE]

Ihan kuin tällaista tapahtuisi jatkuvasti meillä.

Kyllä sinä nyt olet Niiin paljon parempi ihminen.

Yhteistyössä