Noloa, 3v yllätti vanhemmat suihkussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten te vouhkaajat olette koskaan onnistuneet saamaan lapsia enemmän kuin sen yhden? Milloin olette sitä seksiä sit harrastaneet, jos lapsikaan ei saa silloin olla kotona? Se voi kuule illallakin herätä ja nähdä teidät touhuamassa :O

Kyllä lapset pitää viedä hoitoon seksin ajaksi, niih :cool:

Miten te vouhkaajat olette koskaan onnistuneet saamaan lapsia enemmän kuin sen yhden? Milloin olette sitä seksiä sit harrastaneet, jos lapsikaan ei saa silloin olla kotona? Se voi kuule illallakin herätä ja nähdä teidät touhuamassa :O

Kyllä lapset pitää viedä hoitoon seksin ajaksi, niih :cool:

Ei kai niillä vouhkaajilla ole kuin se yksi lapsi. Seksi kun muuttuu niin hankalaksi sen lapsen synnyttyä :D

Mietin myös tätä ketjua lukiessani, et ollaankoha me jotain superihmisiä kun lapsia on kolme, eikä lapset oo koskaan joutuneet vanhempien seksikertoja todistelemaan. Vaikkei lukkoja ole makkarin ovissa. Ja on sitä seksiäkin useemmin kun joskus ja jouluna.

Mutta juu, inhoon ylikaiken tätä fraasia, mutta välillä se on paikallaan; Muistan itsekkin millasta se oli odottaa esikoista ja olla sen esikoisen kanssa. Suunnitelmat on kovat niin asiaan kun asiaan, sitten se todellisuus tulee vastaan :D
Mutta mistäpä noitakaan voi koskaan etukäteen tietää, muutakun sitten oman kokemuksen kautta.

:)

[QUOTE="vieras";28819722]Meillä on neljä lasta, iät teinistä vauvaan. Aina on kyetty aktiiviseen seksuaalisuuteen sen kummemmin asiaa suunnittelematta. Eivätkä lapset myöskään ole joutuneet asiaa omin silmin todistamaan. Mutta kuten sanoit, niin jokainen tyylillään :) Ja nyt päätän tämän keskustelun osaltani, pyydän anteeksi, että tinkasin asiasta, jotenkin vain ensimmäinen kirjoituksesi oli minusta huvittava, siinähän suunnittelit miten teillä harrastetaan seksiä ehkä kahden vuoden päästä... söpöä :) Onnea loppuraskauteen :)[/QUOTE]

Hieno homma! Hyvä juttu teille! Ilmeisesti kaikki eivät pysty ja tämän ketjun aloittaja on yksi niistä..Enkä todellakaan ole suunnitellut, että meillä harrastetaan seksiä ehkä kahden vuoden päästä :D Sulla on näköjään tapana tahallaan lukea väärin... Lähinnä oman arvion mukaan noin kahden vuoden päästä ollaan siinä tilanteessa, että lapsi saattaa tepsutella huoneemme ovelle ja osata sen avata jos ei ole lukossa...ja voi kyllä se on söpöä :) <3 Taitaa olla aikaa vauva-ajasta kun ei sitten tullu mieleen et se vauva ei paljon niitä ovia availe ja vanhempia yllätä...saattaapi jopa ihan nukkua ulkona vaunuissakin aika vanhaksi, joten tuskimpa silloin tarvetta lukoille onkaan...

[QUOTE="Vieras";28819760]No huoh, älä imartele itseäsi :D[/QUOTE]

En, meillä vain seksi lienee toisenlaista, toivottavasti ei muutukaan pimeässä peiton alla tapahtuvaksi...

Hieno homma! Hyvä juttu teille! Ilmeisesti kaikki eivät pysty ja tämän ketjun aloittaja on yksi niistä..Enkä todellakaan ole suunnitellut, että meillä harrastetaan seksiä ehkä kahden vuoden päästä :D Sulla on näköjään tapana tahallaan lukea väärin... Lähinnä oman arvion mukaan noin kahden vuoden päästä ollaan siinä tilanteessa, että lapsi saattaa tepsutella huoneemme ovelle ja osata sen avata jos ei ole lukossa...ja voi kyllä se on söpöä :) <3 Taitaa olla aikaa vauva-ajasta kun ei sitten tullu mieleen et se vauva ei paljon niitä ovia availe ja vanhempia yllätä...saattaapi jopa ihan nukkua ulkona vaunuissakin aika vanhaksi, joten tuskimpa silloin tarvetta lukoille onkaan...

Luetko tahallaan itse väärin, eikö tuossa juuri sanottu, että iät ovat vauvasta teiniin, eli ei taida olla pitkä aika vauva-ajasta? Toinen pyysi jo anteeksi, että tinkasi kanssasi ja toivotteli jopa onnea raskauteen ja sinä vain jatkat vielä...

Mietin myös tätä ketjua lukiessani, et ollaankoha me jotain superihmisiä kun lapsia on kolme, eikä lapset oo koskaan joutuneet vanhempien seksikertoja todistelemaan. Vaikkei lukkoja ole makkarin ovissa. Ja on sitä seksiäkin useemmin kun joskus ja jouluna.

Mutta juu, inhoon ylikaiken tätä fraasia, mutta välillä se on paikallaan; Muistan itsekkin millasta se oli odottaa esikoista ja olla sen esikoisen kanssa. Suunnitelmat on kovat niin asiaan kun asiaan, sitten se todellisuus tulee vastaan :D
Mutta mistäpä noitakaan voi koskaan etukäteen tietää, muutakun sitten oman kokemuksen kautta.

Ehkä olette, ehkä ette. Tai sitten teidän lapset eivät ole heräilleet yöllä ja tulleet viereenne tai jos ovat niin ette ole sattuneet juuri silloin harrastamaan seksiä, hyvä niin... Ja onhan tämä esikoisen odottaminen luonnollisestikin sellaista ettei voi tietää etukäteen täysin, mitä tuleman pitää, mutta tuntuu hieman typerältä etteikö joitain asioita voisi suunnitella. En esim. ole koskaan ennen raskaaksi haluamista ole seksiä harrastanut ilman ehkäisyä, joten eikö seksi sitten aikasemminkin ole ollut kovin suunnitelmallista ja tylsää? Vai miten se lukko makkarin ovessa varmuuden vuoksi on kovin eriasia?

Toki on niitä ihmisiä, jotka eivät pahemmin suunnittele ja sitten ihmetellään kun ollaankin "ups ihan sattumalta raskaana" ja "ups rahat loppu ihan yllättäen eikä loppu kuuksi ole rahaa" jne.. En ole sellainen ihminen..En kuitenkaan koe, että mulla olisi jotenkin erityisen "kovat suunnitelmat asiaan kuin asiaan" mut ilmeisesti sun mielestä on..

Luetko tahallaan itse väärin, eikö tuossa juuri sanottu, että iät ovat vauvasta teiniin, eli ei taida olla pitkä aika vauva-ajasta? Toinen pyysi jo anteeksi, että tinkasi kanssasi ja toivotteli jopa onnea raskauteen ja sinä vain jatkat vielä...

Luin vahingossa väärin, anteeksi. Jatkoin sen vuoksi, että hän koki viimeisessä viestissään tarpeelliseksi pitää kovin söpönä sitä, että olen muka suunnitellut ensimmäisessä viestissäni harrastavani seksiä seuraavan kerran ehkä kahden vuoden kuluttua...Ei anteeksi sanan sanominen vittuilun kera ole mikään anteeksipyyntö ;)

[QUOTE="Vieras";28820147]Et voi tietää millaista seksiä kukin harjoittaa, miten voit siis kuvitella, että teillä se on jotenkin toisenlaista. Kenties muka parempaa :D[/QUOTE]

En voi tietää onko se parempaa, mutta jos lukisit taaemmaksi näkisit, että kommenttini liittyy siihen, kuinka meillä ei kyllä sekunnissa saada peittoa päälle, kuten joku toinen ilmeisesti saa jos lapsi huoneeseen astelee -> joten on se jotenkin toisenlaista...

Luin vahingossa väärin, anteeksi. Jatkoin sen vuoksi, että hän koki viimeisessä viestissään tarpeelliseksi pitää kovin söpönä sitä, että olen muka suunnitellut ensimmäisessä viestissäni harrastavani seksiä seuraavan kerran ehkä kahden vuoden kuluttua...Ei anteeksi sanan sanominen vittuilun kera ole mikään anteeksipyyntö ;)

En minä ainakaan ymmärtänyt tuosta, että olisit seuraavan kerran harrastamassa seksiä vasta kahden vuoden päästä, tuskin tuo toinenkaan kirjoittaja?? Vaan huvittuneisuus taisi johtua siitä, että ylipäätään suunnittelet miten seksi hoituu kahden vuoden kuluttua. Ja missä tuossa oli vittuilua? Toista lainatakseni, olet hauska :D

En voi tietää onko se parempaa, mutta jos lukisit taaemmaksi näkisit, että kommenttini liittyy siihen, kuinka meillä ei kyllä sekunnissa saada peittoa päälle, kuten joku toinen ilmeisesti saa jos lapsi huoneeseen astelee -> joten on se jotenkin toisenlaista...

Ei se lapsikaan sekunnissa huoneeseen tule.
Usein myös jos lapsi yöllä herää siihen painajaiseen, niin lapsi itkee. Aloittaa sen itkun jo sängystään, jolloin seksin voi toisessa huoneessa lopettaa jo hyvissä ajoin ennen lapsen huoneeseen tuloa.

En minä ainakaan ymmärtänyt tuosta, että olisit seuraavan kerran harrastamassa seksiä vasta kahden vuoden päästä, tuskin tuo toinenkaan kirjoittaja?? Vaan huvittuneisuus taisi johtua siitä, että ylipäätään suunnittelet miten seksi hoituu kahden vuoden kuluttua. Ja missä tuossa oli vittuilua? Toista lainatakseni, olet hauska :D

"siinähän suunnittelit miten teillä harrastetaan seksiä ehkä kahden vuoden päästä...söpöä"

Ai no kyllä mä kyllä ymmärrän tuon toisin :D ja vittuiluna, varsinkin tuon "söpöä"...Hauskaa, että olen mielestänne hauska..Alan pikku hiljaa ymmärtämään, miksi monet kokevat toiset äidit kovin tuomitseviksi ja suhteet hankaliksi...Teet niin tai näin niin aina joku hyökkää :D ilmeisesti raskaana olevat ja lapsettomat eivät saisi tähänkään asiaan sanoa mielipidettään kun "ei ole pätevyyttä" ja jos sanoo niin on hauska kun suunnittelee asiaa...

Ei se lapsikaan sekunnissa huoneeseen tule.
Usein myös jos lapsi yöllä herää siihen painajaiseen, niin lapsi itkee. Aloittaa sen itkun jo sängystään, jolloin seksin voi toisessa huoneessa lopettaa jo hyvissä ajoin ennen lapsen huoneeseen tuloa.

Juu en ole sellaista väittänytkään vaan kommentoinut toisen kirjoittamaa tekstiä, jossa puhuttiin sekunnista..Toisekseen sen verran on noita lapsiperheitä lähipiirissä, että uskallampa sanoa sen verran, että lapsia on kovin erilaisia :D ei ne kaikki itke kovaan ääneen sängyssään ennen vanhempien ovelle tulemista...mutta voi olla, että meidän niin tekee ja lukko on turha, mikä ei todellakaan myöskään mua mitenkään haittaa, ei ne niin kalliita ja hankalia laittaa ole :D

"siinähän suunnittelit miten teillä harrastetaan seksiä ehkä kahden vuoden päästä...söpöä"

Ai no kyllä mä kyllä ymmärrän tuon toisin :D ja vittuiluna, varsinkin tuon "söpöä"...Hauskaa, että olen mielestänne hauska..Alan pikku hiljaa ymmärtämään, miksi monet kokevat toiset äidit kovin tuomitseviksi ja suhteet hankaliksi...Teet niin tai näin niin aina joku hyökkää :D ilmeisesti raskaana olevat ja lapsettomat eivät saisi tähänkään asiaan sanoa mielipidettään kun "ei ole pätevyyttä" ja jos sanoo niin on hauska kun suunnittelee asiaa...

No minä ymmärsin tuon kyllä ihan eri tavalla ja sana "söpö" on kyllä mielestäni kaukana vittuilu-termeistä. Ja itse kai sinä tässä hyökkäsit, syytithän toista kirjoittajaa, että heillä seksiä harrastetaan lasten silmien edessä?? Ja mielestäni olet myös provosoitunut turhasta, tulevaisuuden todellisuus tulee kumminkin menemään lapsen ehdoilla, ihan sama miten hyvin sen nyt valmiiksi suunnittelisit. Minäkin voisin sanoa, että nuo tulevaisuuden suunnitelmasi ovat söpöjä, ja sanon tämän ihan lämmöllä, ilman minkäänlaista vittuilua :)

No minä ymmärsin tuon kyllä ihan eri tavalla ja sana "söpö" on kyllä mielestäni kaukana vittuilu-termeistä. Ja itse kai sinä tässä hyökkäsit, syytithän toista kirjoittajaa, että heillä seksiä harrastetaan lasten silmien edessä?? Ja mielestäni olet myös provosoitunut turhasta, tulevaisuuden todellisuus tulee kumminkin menemään lapsen ehdoilla, ihan sama miten hyvin sen nyt valmiiksi suunnittelisit. Minäkin voisin sanoa, että nuo tulevaisuuden suunnitelmasi ovat söpöjä, ja sanon tämän ihan lämmöllä, ilman minkäänlaista vittuilua :)

Tuossa yhteydessä näin sen vittuiluna ja kyllä "söpö" sanaa pystyy myös vittuilu-terminä käyttämään :D Ai hyökkäsin vai? Katsoppa missä kohtaa lähdin kirjoittelemaan tänään, jotenkin näin se meni "ei enää ikinä koskaan spontaania seksiä"...Puollustan edelleenkin näkemystäni siitä, että seksi voi olla olla nautinnollista ja suht spontaania (tai yhtä spontaania kuin muissakin lapsiperheissä) vaikka sen tekisi lukkojen takana niin, että lapset eivät vahingossa tule yllättämään. Ilmeisesti kuitenkin olen ajatukseni kanssa yksin ja asia kirkastuu mulle kun lapsi syntyy...

Jokainen hoitakoot seksinsä kuten parhaaksi näkee, mutta lasten silmille se ei ole tarkoitettu ja itse en halua jatkossakaan seksiä harrastaa pimeässä peiton alla ovea kytäten jos jokin toinenkin vaihtoehto on..niitä vain ei ole kovin monia täällä ilmoille lennellyt...Vai onko? Ja toki tulen jatkossakin käyttämään tilanteet hyödyksi ja harrastamaan seksiä muuallakin kuin makuuhuoneessa lukon takana jos tilaisuuksia tulee, mutta söpöä tai ei haluan varautua myös siihen, että niitä tilaisuuksia ei varmaankaan jatkossa aivan yhtä helposti ole tarjolla kuin näin ilman lapsia ja haluan kuitenkin seksiä aika usein ja tuo asia mietityttää, joten haluan luoda jatkossakin sellaiset puitteet, että seksikin on mahdollista muutoinkin kuin sopivan tilaisuuden tullessa...varsinkin kun liian monilta tuntuu nuo sopivat tilaisuudet katoamaan kun lapset syntyy..Voihan toki olla, että halut katoavat ja suunnitelmat ovat varsin tyhmiä, mutta so be it.. Lisäksi koen tällä hetkellä inhottavana ajatuksen, että lapsi tulisi huoneeseen kun harrastan seksiä ja jos sitä joutuisin joskus jännittämään kuvittelisin sen olevan pois siitä nautinnosta. Tiedä sitten miten tuo menee tulevaisuudessa. Elämä on varmasti ja toivottavasti täynnä yllätyksiä, mutta ei se silti poista sitä, että tykkään suunnitella ja olla varautunut..Toki olisihan vaunutkin voinut olla ostamatta kun ei sitä koskaan tiedä viihtyykö se oma vauva niissä..

Niin ja mulle tuo lukko makkarin ovessa on ihan kotoa opittua :D Niin isän kuin äidinkin luona oli makkarin ovessa lukko eikä se hämmentänyt jos se lukossa oli. Hieman vanhempana sitä sitten ymmärsi miksi se oli lukossa ;) se oli kuulemma kätevä myös silloin kun paketoivat joululahjoja :)

[QUOTE="Vieras";28819639]Meillä on viisivuotias joka ajoittain vaeltelee öisin ja olen kyllä sitä mieltä että se lukko ennemminkin traumatisoi, kuin seksin näkeminen. Ei taatusti ehditä 10 sekunnissa avaamaan yöllä jos olemme nukkumassa ja uniselle lapselle sekin voi olla liikaa. Sen sijaan peiton saa päälle sekunnissa jos lapsi yllättää meidät sängyssä ja hänelle voi myös sanoa että äiti ja isä vain halaili ja ovat alasti kun on niin kuuma/tulivat juuri suihkusta tms. Usein miten kyllä kuulee lapsen jo lasten huoneen oven avautuessa jos itse on hereillä.[/QUOTE]

Kuka helvet..käski nukkumaan se ovi lukossa? :D :D :D Ja mistäs sinä huomaat, kun lapsi tulee sinne huoneeseen? Vai nautitko seksistä, kun kyttäät ovea koko ajan ja saatatte tulla lapsenne yllättämäksi? Ihan vaan totean että harrastakaa seksiä ja nauttikaa siitä, mutta ei niitten lasten kustannuksella! Spontaanisti voi edelleenkin harrastaa ilman, että lapset sitä joutuvat millään tavalla todistamaan. Ei vaan tulisi itselleni mieleenkään alkaa paneskelemaan, kun lapset kattoo telkkaria ja pamauttaa hetkellä millä hyvänsä keskeyttämään aktin :D Mää tahron nauttia ihan rauhassa ja paneskella mun mieheni kanssa ilman peittoa, se on monesti tiellä jos tykkää muistakin asennoista, kun siitä lähetyssaarnaajasta ;)

Ja sulle rv35 kuulostat tosi fiksulle aikuiselle :) Paljon onnea teille tulevaan, lapsenne saa varmasti hyvän ja turvallisen kodin missä vanhemmat välittävät ja laittavat lapsensa omien tarpeidensa edellä unohtamatta kuitenkaan omiaan <3

Yhteistyössä