Nolo

Sekin on noloa, kun työpäivän jälkeen istahtaa miesystävän autoon ja alkaa puhua parisuhteen intiimejä asioita. Jonkin ajan jälkeen ymmärtää istahtaneensa kollegan miehen viereen. Oma mies nauraa viereisessä autossa...
Mutta ne autot olivan samanvärisiä :xmas:

Minä soitin joskus poikakaverille inttiin.
Puhelimeen vastannut hemmo lupas hakee poitsun luuriin, ja kun toisesta päästä kuului haloo, minä alan selostaan, et vietettäskö joulu mun siskon luona, siellä saatais olla rauhassa, jne.
Puhetulvan keskeytti rykäisy, ja tää hemmo tuumii, ettei mun lentosotamieheni ollut tuvassa... :headwall: :headwall: :headwall:

Mulle sattui kerran niin, että oltiin kavereitten kanssa sovittu, että lähdetään viihteelle. Kaverit lupasivat tulla hakemaan mut autolla meidän kerrostalon pihasta. Menin sitten jo valmiiksi pihalle odottelemaan autokyytiä ja yritin samalla muistella, minkälainen auto kaverillani on. Sitten sovittuna aikana auto tuli pihaan ja menin iloisena istumaan takapenkille (auto oli takaperin ja oli pimeää, joten en nähnyt etupenkillä istuneita kunnolla). Katsoin etupenkille ja huomasin, että mua tuijotti ihmeissään pari mulle täysin outoa tyyppiä, jolloin pian älysinkin, että "hups, taidanpa olla ihan väärässä autossa!".

Siinä sitten nolona yritin korjata tilanteen ja mulle tuli mieleen, että "joo, mähän voisin leikkiä, että olen eksynyt väärän kerrostalon pihaan ja nyt sitten vaan istuin autoon kysymään neuvoa etupenkkiläisiltä, jos sattuisivat olemaan paikallisia"... Kysyin tyypeiltä sitten pokkana, reittiä eräälle lähistöllä sijaitsevalle kadulle, kiitin kauniisti hyvistä neuvoista ja poistuin punaisena auton kyydistä. Taisivat tyypit "hieman" ihmetellä takapenkille tuppautuvaa "eksynyttä" reitinkysyjää :D

Yhteistyössä