nolo vauvakuumeilija....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrsyyntynyt

Vieras
tuolla vauvakuume-puolella,siis jo yli kaksi vuotta yrittänyt raskautua ja aina tulee ketjuihin vouhkaamaan että nyt näky jotain testissä(kuva on mut mitään ei näy)..
ja sit taas alkaa menkat ja on kuulemma lähes joka kierrossa varmasti ollut raskaana mutta ollut kemiallinen jne jne....huoh!

eikö ois jo aika luovuttaa??

Mä en ymmärrä miksi ottaa päähän... Mulle tulis enemmänkin sääli ja suru kun selvästi haluaisi kovasti sitä raskautta ja jos mitään ei tapahdukaan. Toiset kuumeilevat tuolla tavalla yksinänsä ilman että puhuvat siitä ääneen, toiset taas ovat sellaisia että tuovat ääneen esiin kaikki toiveet, pettymykset ja epäilyt..

Ei taida ap tietää millaista on potea tuskallista vauvakuumetta, kun toivoo enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa että saisi vain sen pienen käärön omaan elämäänsä.

Se saa ihmisen sekoamaan, itsekin aikoinani olin ihan yhtä "rasittava vouhkaaja" ja ymmärrän täysin miltä se tuntuu.

Olet kohtuuton.

Mä tunnen yhden ihmisen irl joka just tollasille tapauksille naureskelee jne..
Mua ei naurata yhtään,harmi tulee lähinnä toisen puolesta jos niin kovin se vauva olisi toivottu ja haluttu,mutta sitä ei vain siunaannu.
Kyllähän siinä on ehkä hieman sellaista "itsensä pettämistä" pelissä,mutta ei kai se meiltä keltään ole pois.
Mua lähinnä ärsyttää ihmiset jotka lukee juttuja jotka aina saa ärsyyntymään,vieläpä jossain netissä..

Yhteistyössä