Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:auts![]()
sujuiko retki ilman rattaita? sinäkös se sitä kyselit..
Juuh, sujui hyvinhyvin! Ja vaippatilannekin toimi, meni kolme vaippaa koko reissun aikana.
hyvä homma =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:auts![]()
sujuiko retki ilman rattaita? sinäkös se sitä kyselit..
Juuh, sujui hyvinhyvin! Ja vaippatilannekin toimi, meni kolme vaippaa koko reissun aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ostin Amsterdamista sellasen pienen lelun joka tärisee ku kytkee sen päälle sellasesta kaukosäätimestä :ashamed::saint: Pakkasin sen ruumaan meneviin tavaroihin, en ajatellu tarvitsevani lennon aikana
![]()
Konetta vaihdettiin Saksassa. Oli hirveän kivaa kun just ku päästiin paikalle istumaan tulee lentoemo kertomaan: "There is something vibrating in your luggage, you need to go to the front of the airplane to turn it off and explain to the baggage handler what it is. Security rules, I'm sorry."
:ashamed:
No onneks riitti, että näytin sitä kaukosäädintä, laitoin off-asentoon ja otin vielä patterin pois![]()
Taisivat silti arvata mikä se oli ku naureskelivat mulle koneesta poistuessani :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:hmm.... mitenkäs mie oon jostain lukenu tämän vitsin aiemminki?
![]()
![]()
ootas ku kaivelen vähän googlesta... aprillipäivähän tänään oli joo jotenka en usko ihan heti että on siulle sattunu itelles tämä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Mistä ne tiesi että on sinun laukusta kyse.Turvatoimiin kuuluu avata laukku ilman omistajan paikalle kutusumista jos löytyy jotaiain epäselvää. Siksi laukkuja ei enään ole pitkään aikaan saanut lukita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä luulen et sä et oo ainoo jolla on ollu jottai värisevää laukussa.
ne varmaa arvas mitä sieltä sun laukusta löytyy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä luulen et sä et oo ainoo jolla on ollu jottai värisevää laukussa.
ne varmaa arvas mitä sieltä sun laukusta löytyy
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Mistä ne tiesi että on sinun laukusta kyse.Turvatoimiin kuuluu avata laukku ilman omistajan paikalle kutusumista jos löytyy jotaiain epäselvää. Siksi laukkuja ei enään ole pitkään aikaan saanut lukita.
Jaa, mistäköhän ne tietää, että oli mun laukku? Olisko siitä pikku lappusesta joka siihen isketään check-innin yhteydessä? Miten ne muuten olis tienny, että juuri mun laukku pitää lähettää amsterdamista tulleesta koneesta helsinkiin menevään koneeseen?
Ja turvatoimiin mitä ilmeisemmin kuuluu, että mihinkään ei kosketa ellei tavaran omistaja ole paikalla :| (ajattele nyt jos ois vaikka pommi - räjähtäis tarkastajien naamalle. jos omistaja on paikalla, ei varmaan haluais, että poksahtaa)
Alkuperäinen kirjoittaja heips:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Mistä ne tiesi että on sinun laukusta kyse.Turvatoimiin kuuluu avata laukku ilman omistajan paikalle kutusumista jos löytyy jotaiain epäselvää. Siksi laukkuja ei enään ole pitkään aikaan saanut lukita.
Jaa, mistäköhän ne tietää, että oli mun laukku? Olisko siitä pikku lappusesta joka siihen isketään check-innin yhteydessä? Miten ne muuten olis tienny, että juuri mun laukku pitää lähettää amsterdamista tulleesta koneesta helsinkiin menevään koneeseen?
Ja turvatoimiin mitä ilmeisemmin kuuluu, että mihinkään ei kosketa ellei tavaran omistaja ole paikalla :| (ajattele nyt jos ois vaikka pommi - räjähtäis tarkastajien naamalle. jos omistaja on paikalla, ei varmaan haluais, että poksahtaa)
minkähän takia mun laukku on joskus avattu ja tutkittu vaikka en ole ollut paikalla?
tämä on tapahtunut muutaman kerran on laitettu tarra jossa lukee turvatarkastettu
Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta!:Suomessa avataan ilman laukunomistajan läsnäoloa ruumaan menevä laukku, jos siellä on jotain epäilyttävää. Ja sen laukun kyllä saa laittaa lukkoon, jos haluaa, eipä sillä oo mitään merkitystä, auki se saadaan kuitenkin, tosin joskus saattaa hidastuttaa sen verran se lukitus, että avaaminen ja laukun tutkiminen kestää sen verran, ettei se sitten enää ehdikkään samalle lennolle.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta!:Suomessa avataan ilman laukunomistajan läsnäoloa ruumaan menevä laukku, jos siellä on jotain epäilyttävää. Ja sen laukun kyllä saa laittaa lukkoon, jos haluaa, eipä sillä oo mitään merkitystä, auki se saadaan kuitenkin, tosin joskus saattaa hidastuttaa sen verran se lukitus, että avaaminen ja laukun tutkiminen kestää sen verran, ettei se sitten enää ehdikkään samalle lennolle.
Ahaa =) Ilmeisesti Saksassa on tapana kysyä laukun omistajalta! Mun suureksi harmikseni... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta!:Suomessa avataan ilman laukunomistajan läsnäoloa ruumaan menevä laukku, jos siellä on jotain epäilyttävää. Ja sen laukun kyllä saa laittaa lukkoon, jos haluaa, eipä sillä oo mitään merkitystä, auki se saadaan kuitenkin, tosin joskus saattaa hidastuttaa sen verran se lukitus, että avaaminen ja laukun tutkiminen kestää sen verran, ettei se sitten enää ehdikkään samalle lennolle.
Ahaa =) Ilmeisesti Saksassa on tapana kysyä laukun omistajalta! Mun suureksi harmikseni... :snotty:
No ei mun tietääkseni oo, sä olit jo koneessa, siksi sut haettiin paikalle. Se sun leikkikalus on alkanu todennäkösesti värisemään siinä vaiheessa, kun se laukku on lastattu ruumaan. Ei sitä enää siinä vaiheessa aleta mihinkään matkatavaraturvaan viemään, ellei sitä oikeesti epäillä pommiksi. Eiköhän ne suurinpiirtein tienny mikä se on.
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Kun me lennettiin Saksasta Suomeen, oli laukku avattu ja siitä kertomaan kahvaan liimattu keltainen tarra. Eikä oltu paikalla kun normaalisti jonotettiin koneeseen lähtöportin kautta eikä lastiruuman luukusta. Eikä ollut tullimiehet onneksi syöneet mun manteli-Marseja, niitä kun ei Suomesta saa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta!:Suomessa avataan ilman laukunomistajan läsnäoloa ruumaan menevä laukku, jos siellä on jotain epäilyttävää. Ja sen laukun kyllä saa laittaa lukkoon, jos haluaa, eipä sillä oo mitään merkitystä, auki se saadaan kuitenkin, tosin joskus saattaa hidastuttaa sen verran se lukitus, että avaaminen ja laukun tutkiminen kestää sen verran, ettei se sitten enää ehdikkään samalle lennolle.
No ei mun tietääkseni oo, sä olit jo koneessa, siksi sut haettiin paikalle. Se sun leikkikalus on alkanu todennäkösesti värisemään siinä vaiheessa, kun se laukku on lastattu ruumaan. Ei sitä enää siinä vaiheessa aleta mihinkään matkatavaraturvaan viemään, ellei sitä oikeesti epäillä pommiksi. Eiköhän ne suurinpiirtein tienny mikä se on.
Eiköhän, mutta pyysivät mua silti sinne eteen selittämään ja sulkemaan sen... Mitä sä haet nyt takaa? Mää en ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Kun me lennettiin Saksasta Suomeen, oli laukku avattu ja siitä kertomaan kahvaan liimattu keltainen tarra. Eikä oltu paikalla kun normaalisti jonotettiin koneeseen lähtöportin kautta eikä lastiruuman luukusta. Eikä ollut tullimiehet onneksi syöneet mun manteli-Marseja, niitä kun ei Suomesta saa.
Tulli ei aukase laukkuja vaan turvatarkastus.
Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja että sellasta!:Suomessa avataan ilman laukunomistajan läsnäoloa ruumaan menevä laukku, jos siellä on jotain epäilyttävää. Ja sen laukun kyllä saa laittaa lukkoon, jos haluaa, eipä sillä oo mitään merkitystä, auki se saadaan kuitenkin, tosin joskus saattaa hidastuttaa sen verran se lukitus, että avaaminen ja laukun tutkiminen kestää sen verran, ettei se sitten enää ehdikkään samalle lennolle.
Eiköhän, mutta pyysivät mua silti sinne eteen selittämään ja sulkemaan sen... Mitä sä haet nyt takaa? Mää en ymmärrä.
Voi kuule, ihan halusin vaan oikaista sun väärinkäsityksen, ikävää jos otit sen negatiivisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:aprillia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:aprillia?![]()
no sitä. täähän on wanha vitsi. mutta hauska.toinen versio tarinasta on se, että laukku on avattu ja seksilelu palautetaan matkustajalle erikseen pakattuna - läpinäkyvässä muovipussissa, jossa "security checked" -tarra ei peitä juurikaan näkyvyyttä.
![]()