V
Varmasti harmaana!
Vieras
Olin 14-vuotiaana tivolissa.. siellä oli eräs mies, joka alkoi vokotella. Yli 20, en muista enää tarkkaan, ehkä 27 silloin. Vaihdettiin sähköposteja. Hän kirjoitteli minulla, miten näytin pantavalta jne. Tuohon aikaan olin nuori ja hölmö, olin imarreltu.. koulukaverien kanssa juttelin, kävi ilmi että hän yritti iskeä kaikkia nuoria tyttöjä. Jälkeenpäin asia ällötti minua. Mietin, voisiko miehestä tehdä jotain ilmoitusta jonnekin.. hävetti, jäin vain miettimään.
Tuosta on 10 vuotta aikaa. Hain seikkailuseuraa chatista äsken puolivitsinä. En ole tehnyt sellaista IKINÄ. Joku mies heitti suoraan puhelinnumeronsa. Katsoin Findista. Samanniminen mies. Olen ihan varma, että se on se sama mies. Miten voi käydä näin??? Mietin, mitähän mies sanoisi, jos feikkasin olevani 15 vuotias.. Hänhän on nykyään lähemmäs 40 vuotias. Voisiko häntä jotenkin narauttaa pedofiliasta, jos sellaista netissäkin nyt yrittää? Minua vaivaa myös, onko häntä joskus tuomittu jostain. Vaivaa, onko se mies vapaalla jalalla ja vikittelee tänä päivänäkin teinityttöjä.. tämä asia on todella arka ja kamala, en kaipaa haukkuja
Mietin, onko tällä joku tarkoitus, että minun pitäisi tehdä asialle jotain, kun nyt häneen törmäsin uudestaan. Tuntuu inhottavalta, mutta minullakin on lapsia, enkä haluaisi että tuo mies ikinä heitä vokottelee!!!
Tuosta on 10 vuotta aikaa. Hain seikkailuseuraa chatista äsken puolivitsinä. En ole tehnyt sellaista IKINÄ. Joku mies heitti suoraan puhelinnumeronsa. Katsoin Findista. Samanniminen mies. Olen ihan varma, että se on se sama mies. Miten voi käydä näin??? Mietin, mitähän mies sanoisi, jos feikkasin olevani 15 vuotias.. Hänhän on nykyään lähemmäs 40 vuotias. Voisiko häntä jotenkin narauttaa pedofiliasta, jos sellaista netissäkin nyt yrittää? Minua vaivaa myös, onko häntä joskus tuomittu jostain. Vaivaa, onko se mies vapaalla jalalla ja vikittelee tänä päivänäkin teinityttöjä.. tämä asia on todella arka ja kamala, en kaipaa haukkuja