Nolo kysymys..

Hassu kysymys! Juuri tuollainenhan "viaton nainen" on miesten päiväuni! :). Miehenä en näe mitään ongelmaa tässä. Seksi ei ole valmiiksi opeteltu leikki vaan siinä on "oppia ikä kaikki" -menetelmä paras. Tutustu toiseen rauhassa, ihan askel kerrallaan...

"Älä ota turhaan paineta elämästä ja seksi kuuluu siihen"

Kyllä voi haluta. Oma vaimonikin oli kokematon tavatessamme ja näin 16-vuoden "kouluttamisen" jälkeen olen onnellinen siitä, että hän oli kokematon ja todella ujo sängyssä.
Sun vaimos oli varmaan aika nuori kun tapasitte? :)
Tuskin kukaan mies nyt sentään jaksais esim. eron jälkeen "uutta kouluttaa", varsinkaan tälläistä vanhaa ja rupsahtanutta "naista".. :ashamed:

No nuori ja nuori, reilu kolmekymppinen hän oli tavatessamme. :) Minä näen asian niin, että kokemattoman kumppanin "opettaminen" on myös opettanut itseäni, sillä minunkin on täytynyt miettiä mitä teen ja mitä sillä tekemisellä saan aikaan. Ja kun pääsee nauttimaan koulutuksen hedelmistä, se on herkkua se;) Luulisinpa, että kyllä vanhemmallekin(mikä sitten on vanha) löytyy "kouluttajia", eikös nyt ole vähän niin kuin muotijuttu tällainen vanhojen asioiden restaurointi ja uudelleenkäyttöönotto:p

Viimeksi muokattu:
m38
Mielestäni kouluttaminen on huono sana. yhdessä ollessa ja rakastellessa kyllä oppii ja huomaa kyllä mitä toinen haluaa tai mistä pitää. kaikki me olemme erillaisia ja meillä kaikilla erillaiset toiveet. Rohkesti vaan tutustumaan itseensä ja vastakumppaniin. se mikä ei satuta niin todennäköisesti tuntuu hyvältä. ;)

SPS
En minä ainakaan halua naista kumppanikseni, joka on maannut jo kaikki muut vastaan tulevat miehet. Nykyinen naiseni antoi ymmärtää, ettei edellisen pitkän suhteensa päätyttyä, kahteen vuoteen ole juuri aktiivinen ollut, mutta muita kautta tietooni tuli vähitellen, että onhan niitä jormia siinä pyörinyt, toiset kauemman, toiset vain yön yli. No, ei se mitään, tosin harmittaa kuulla noista muualta...mutta se ei ollut nyt asian ydin. Asian ydin on se, ettei kokemuskaan kaikkia auta. En usko, etteikö naiseni olisi jo oppinut paljonkin "temppuja", mutta kun hän jättää ne kaikki minun tehtäväkseni. Hyvä kroppa ja timmi tavara ei paljon auta, jos vain keskittyy itse nauttimaan, eikä anna toiselle mitään. Ymmärrän kyllä, että miehen pitää viedä, mutta tämä on jo kuin sooloseksiä elävän kropan kanssa :( Ellen rakastaisi sitä naista muuten, niin vaihtoon menisi.

Pahoittelen ed. kitinääni, mutta en oikeasti usko, että se "laaja kokemus" juurikaan auttaa, varsinkaan jos kokemukset rajoittuvat yhden yön iloihin. Jos kumppania haluaa miellyttää, niin tietty tutustumisvaihe siinä kuitenkin tarvitaan että oppii mistä kukin tykkää.

• Tykkää
Reactions: HraHuu

Yhteistyössä