Nolo kysymys, mutta asia vaivaa minua todella paljon..(HUOM!liittyy alapäähän.älä avaa jos ei ole fiksua sanottavaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entaatustikirjaudu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entaatustikirjaudu

Vieras
Olen alle kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Olen normaalipainoinen mutta vähän ylimääräistä on silti kertynyt vyötärön seudulle. Raskauksien jälkeen olen kiinteytynyt mutta tuohon "häpykummulle" on jäänyt rasvaa/läskiä todella paljon. Bikinit päällä näkyy selvästi, samoin tiukoissa farkuissa tms. rasvaa on niin paljon että alue näyttää ihan toiselta "pelastusrenkaalta". Asia vaivaa todella paljon sillä miehenikin on huomannut läskin ja sanonut että on tullut raskauksien jälkeen. Sängyssä toivon ettei mies hipaisisikaan sinne päin....olo on kuin olisin mies. alue on tosi ruma.
Auttaako mikään?
onko muille käynyt samoin?

Niin, auttaisiko siihen alavatsajumppa ja yleinen kiinteyttäminen, vaikka kyse on alapäästä.. :/ Mulla on kanssa nyt raskauden aikana pullea etumus ja saas nähdä, tasaantuuko se siitä synnytyksen jälkeen.
Koita keskittyä muihin asioihin sängyssä ollessanne ja luulisi miehenkin ymmärtävät, että kun lapsia hankitaan, ei nainen välttämättä pysy entisenlaisena.
Tsemppiä sinulle!
:flower:

No sitten sulla on siinä semmosta "läskiä" ja olet pehmeämpi kuin ennen. Oikeastaan se varmaan johtuu siitä, että iho on venynyt.

Naisella kuuluu olla semmosia kaikenlaisia muotoja, koska naiset synnyttävät. Se on ihan naisellista. Älä välitä.

Anna miehen koskea siihen, mistä tiedät, jos se vaikka tykkää/oppii tykkäämään siitä?

Minun mies tykkäsi heti synnytyksen jälkeisestä vatsastani, koska se oli kuulemma pehmeä.

Yhteistyössä