Mulla todettiin tuossa jokin aika sitten kondylooma,lääkäri veikkasi että on ollut pidemmän aikaa piilevänä mutta nyt vasta tuohon emättimen suulle on ilmestynnyt syylä.Sain siihen tuon Wartec-penslausaineen jota olen nyt kolmena päivänä laittanut.Huomenna alkaa se 4 päivän tauk
nko teistä kukaan joutunnut käyttämään tuota ainetta?Aristiko/sattuiko teitä siihen kohtaan johon tuota pesnlausainetta laitoitte ja montako hoitojaksoa jouduitte tekemään ennenkuin syylä/syylät hävisivät?Mulla on nyt eilisestä asti ollut ihan älyttömän kipeä tuo syylä.Ei siihen oikein voi koskeakaan joten esim.paperilla kuivaaminen tekee kipeää.Ja en kyllä ole huomannut että se olisi siitä mihinkään pienentynytkään.Jostain luin että ne voivat hävitä vasta 3-4 hoitojakson jälkeen (hoitojaksohan käsittää sen 3 päivää lääkitystä aamuin illoin ja 4 ilman).Onko tuosta aineesta ollut apua ja onko tuo kipu hävinnyt lääkityksen loputtua?Se on siis tosi kipeä,hyvä että istua pystyy.Ja kuinka kauan uskallan noita hoitokertoja tehdä?lääkäri kun ei mitään aikaa sanonnut ja netistä olen löytännyt hieman eriäviä mielipiteitä.Jossain oli että voi joutua käyttämään ihan muutaman kuukauden ja jossain että korkeintaan 3 hoitojaksoa.
Osaako joku auttaa.
Osaako joku auttaa.