Nolo kysymys (gyneasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolo

Vieras
Olen 41 v, yksi lapsi (7), ei alatiesynnytyksiä.

Mulle on viime aikoina tullut omituisia pidätysvaikeuksia. Siis tyyliin ettei mun tarvitse kuin ajatella että pitäiskö käydä pissalla ennen lähtöä johonkin, kun jo pitää niin kovaa että tulee housuunkin. Ei aina, mutta usein. Olen jo harkinnut Tenaa ja töissä käyn varalta vessassa aika usein & on varahousut ja pikkarit jemmassa :/.

Mulla on ollut kystia munasarjoissa ja kohdun luona, isojakin (yli 10 cm), niin oisko taas tullut? Rakko ei myöskään tunnu tyhjenevän kerralla.

Ja voitteko suositella hyvää gyneä miel. Hakaniemestä.

Kiitos.

Voisi olla tuo. Käy kyllä ehkä vain normaalin verran vessassa. Joskus öisinkin mutten joka yö.

Lantionpohjan lihakset ovatr kunnossa. On ylipainoa.

Se on sellainen että jos olen vaikka tiskaamassa keittiössä (veden lorinaa) niin se hätä iskee kuin salama, on juostava vessaan eikä se aina edes riitä.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00727

Tämä kuulosti tutulta:

Interstitiaalinen virtsarakon tulehdus (interstiaalinen kystiitti) on melko harvinainen oireyhtymä, joka on naisilla 10 kertaa yleisempi kuin miehillä. Oireyhtymän syytä ei toistaiseksi tunneta.
Oireet

Oireita ovat tiheävirtsaisuus, virtsapakko-oire, yövirtsaisuus, yhdyntäkivut sekä alavatsakivut, jotka pahentuvat rakon täyttyessä.

On noita kipujakin.

Yhteistyössä