Nolo kyssä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko kellekkään käynyt koskaan niin, että on unohtanu tamppoonin sisuksiinsa? Millaisia oireita siitä voi tulla ja kuinka nopeasti ne tulee? Mulle kävi niin et olin perjantaina yllätys yllätys juhlimassa ja vasta lauantai-iltana muistin, että apua mullahan oli tamppari! Menin sit juoksujalkaa vessaan, mutta eipä sieltä mitään löytyny. Menkat oli jo niin lopussa ettei vuotoakaan enää tullu. Nyt en kuolemaksenikaan muista otinko sen yöllä kotiutuessani pois vai en..Voiko se olla tuolla linttautuneena kohdunsuulla, kun en sormella tunne. Ja hei..ei mitään näsäviisaita kommentteja, kiitos. ENKÄ mene lääkäriin. Piste. :(

eikhää se oo pois otettu jossaa vaihees, ei se voi linttautua kohdun suulle...
no suihkutappa emättimeen vähä vettä, ni jos se tampax viel on sisäs ni varmasti tulee pois... jos tarpeek holvaat vettä

Luulis nyt että mä oon sen pois ottanu (jotkut asiat sujuu rutiinilla) mut mua vaan vaivaa kauheasti tää asia. Näen itteni nolona selittämässä asiaa jollekkin lekurille (joka tietenkin ois mies) Voi helevetti, sitä se viina teettää!!!

Kyllä tamponin löytää sormella emättimestä, ei emätin ole pohjaton pussi (yleensä noin 10 cm mittainen). Sen kun työnnät sormen sisään ja tunnustelet, jos ei tunnu, niin poissa on...Eikä se tamponi voi mitenkään littaantua kohdun suulle niin että et sitä löytäisi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kyllähän se voi kadota tosi syvälle. Olihan jollakin kadonnut geishakuulakin... Ehkä tässäkin kävi sama tekniikka, käy paskalla :laugh:

Anatomia hakusessa? Se nyt vasta olis jotain jos sen tampparin oisin ässholeen tunkenu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllähän se voi kadota tosi syvälle. Olihan jollakin kadonnut geishakuulakin... Ehkä tässäkin kävi sama tekniikka, käy paskalla :laugh:

Anatomia hakusessa? Se nyt vasta olis jotain jos sen tampparin oisin ässholeen tunkenu.

ehkä hän tarkotti että ponnistaessa on tullu:)

Jos jää pitkäks aikaa, muutamaksi päiväksi siis, voi tulla tulehdus, alavatsan kipuilua, pahanhajuista vuotoa, kuumetta ja huonoa oloa. Sitten voi tietty mennä shokkiin, mutta ne tapaukset ovat erittäin harvinaisia.

Siitä on jo niin monta päivää että varmasti tuoksahtaisi sun toosasi ainakin hyvinkin pahalle jollei olisi jo ehtinyt tulehdusta tulla, ja silloinhan sun alamahasi olisi jo aika kipeä. Etköhän sen ole poies ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos jää pitkäks aikaa, muutamaksi päiväksi siis, voi tulla tulehdus, alavatsan kipuilua, pahanhajuista vuotoa, kuumetta ja huonoa oloa. Sitten voi tietty mennä shokkiin, mutta ne tapaukset ovat erittäin harvinaisia.

Voi apua! Mun on siis pakko joko pyytää miestäni TAI lääkäriä tutkimaan mut. Pakko valita pienempi paha eli se mun oma ukko. Voi hitto, kuinka mä kehtaan tän sille kertoa...

Voi apua! Mun on siis pakko joko pyytää miestäni TAI lääkäriä tutkimaan mut. Pakko valita pienempi paha eli se mun oma ukko. Voi hitto, kuinka mä kehtaan tän sille kertoa...

Parempi katsoa, ettei siellä emättimessä ei ole mitään ylimääräistä muhimassa. Siitä tulee melkoisen kipeäksi. Meillä oli osastolla nainen, joka oli unohtanut tampoonin sisälle 10 päiväksi, ja aika kipeenä se tuli osastolle. IV-antibiootit sai, ja oli kai 3 yötä sairaalassa. Oon siis sh-opiskelija.

Parempi katsoa, ettei siellä emättimessä ei ole mitään ylimääräistä muhimassa. Siitä tulee melkoisen kipeäksi. Meillä oli osastolla nainen, joka oli unohtanut tampoonin sisälle 10 päiväksi, ja aika kipeenä se tuli osastolle. IV-antibiootit sai, ja oli kai 3 yötä sairaalassa. Oon siis sh-opiskelija.

Mä kyllä tunnen pientä kipuilua alamahassa, vähän sellaista menkkamaista kipua. Mutta mulle tehtiin sektio 2kk sitten ja oon tässä viimeset pari viikkoa kuntoillu vähän ehkä turhankin rankasti, joten oon aatellu kivun johtuvan siitä. Mulle alko menkat kuukausi sektiosta ja nämä olivat siis toiset. Siinä välissä on ollu vähän väliä pientä tiputtelua..Mä,ikuinen stressaaja, oon jo pelänny jotain kohdunkaulan syöpääkin, vaikka kai se tiputtelu ihan tavallista jälkivuotoa on.. Mut nyt mua vaivaa entistä enemmän tää asia!!!! Oishan ne kivut tosi paljon kovempia, jos siellä ois tulehdus, oishan!?!?

Ei siis, tämä joka oli työntänyt sisäänsä geishakuulat oli ihan emättimessä mutta oli tullut ulos samalla kun ponnisti kakkaa ;)

Ei siis, tämä joka oli työntänyt sisäänsä geishakuulat oli ihan emättimessä mutta oli tullut ulos samalla kun ponnisti kakkaa ;)

ok! :D