nolo juttu kävi..heh :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
oltiin kaverin ystävällä juhlissa,siis en itse tunne niinkään tätä minun ystävän kaveria :D
menin vessaan kun alkoi jotenkin niin kovasti paskattaa,oltiin juotu siinä ja oli ruokaa tarjolla.oli tuparit nimittäin.söin kai jotain mikä ei sopinut vatsalleni tai jotain ja ekat plöröt tuli vessan matolle :p
tai semmonen pieni viiru,no mietin sit kuumeisesti et mitä mä teen kun oon sotkenu sen maton enkä kehdannu mennä sanomaan..
oli ostanu vasta kaikki uudet kylppärit verhot ja maton yms.
otin sitten käsinpesuainetta ja sillä hinkkasin ja se ihme juttu lähti vähän puhtaammaksi,kyse oli siis vaaleansinisestä matosta.
onneksi se lähti niin paljon että ei siihen jäänny kun ihan minimaalisen pieni tahra jota ei näe jos ei ihan läheltä tarkastele.

olisi jotenkin ollu noloa mennä sanoo et ..joo,multa tuli ekat plöröt sun matolle kun en ehtiny ihan pöntölle asti.
sain housut alas ja tuli heti siihen matolle vaikka pönttö oli ihan melkein siinä edessä :D

osui pyttyyn.. jos noin löysällä olit, niin paskaa olis pitkin seiniä..
ja h..tin hauska juttu tänne keskustelupalstalle...

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
oltiin kaverin ystävällä juhlissa,siis en itse tunne niinkään tätä minun ystävän kaveria :D

olisi jotenkin ollu noloa mennä sanoo et ..joo,multa tuli ekat plöröt sun matolle kun en ehtiny ihan pöntölle asti.
sain housut alas ja tuli heti siihen matolle vaikka pönttö oli ihan melkein siinä edessä :D

siis olin siellä koska kaverini sai kutsun ja sai kutsun että avec saa tulla mukaan,eipä sulla ketään muuta ollut sitten kun minä ja tietysti suostuin :D
oli ilmasta viinaa ja ruokaa tarjolla :p

kuka nyt ei menisi ilmaisille kutsuille :D :D

hullut vaan kieltäytyy..loppuilta oli sitten huippu,saatiin ilmaseksi juomia baarissa ja semmosta ;)
kivaa oli ja paska ei lentäny enää sen jälkeen kertaakaan

Minä olin ekaa kertaa äitipuoleni vanhempien luona uutena vuotena. Otettiin sitten heidän poikansa ja ystävien kanssa muutama tequilapaukku, menin vessaan ja oksensin lattialle. Yritin siivota parhaani mukaan, mut kyl hävetti seuraavalla kerralla :|

Yhteistyössä