Nolasin taas kerran itseni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lumiina

Vieras
Soitin tänään lastenneuvolaan ja sanoin, että: Anteeksi kauheasti, mutta myöhästytään vähän ajasta, kun vasta nyt muistin että tänään on tiistai ja meillä neuvola aika klo 10. Kello oli silloin 10.15.
Neuvolatäti alkoi nauramaan ja sanoi, että te olette kyllä myöhässä jo reilun vuorokauden, tänään on keskiviikko ja teidän lääkärineuvola oli eilen... Vähänkö nolotti! Miten voi olla että menee noin sekaisin päivistä...

Btw, miksi tämä ei anna minun tehdä aloitusta kirjautuneena, kun olen koko ajan kirjautunut, mutta aloituksen tehdessä heittää pihalle?

Se on tämä kotiäitidementia ;) Ihan noin ei ole mulle käynyt, mutta on joskus neuvolaan meno unohtunut kokonaan tai mennyt sinne päiviä tai tunteja liian aikaisin.
Viime vuonna raskauden aikaiseen lääkäritarkastuksessa istuskelin jonkin aikaa ja ihmettelin, kun muut menivät mun edelle (terveyden hoitajakaan ei mitään maininnut, kun veriarvot ym katsoi) kunnes vasta huomasin olleeni tuntia liian aikaisin liikkeellä. Vauvan 3kk tarkastukseen taasen menin 50km päähän olevaan kesälomanaikaiseen neuvolaan ja vasta paikan päällä huomasin olevani 3pv liian aikaisin ja kun vielä oikeana päivänä oli tarkoitus olla reissussa... onneksi terveydenhoitaja ehti ottaa meidät vastaan päivänäsä päätteeksi.

Yhteistyössä