Nolasin itteni taas viikonloppuna, hiphurraa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuaa

Vieras
Niin siinä taas kävi kun pitkästä aikaa lähti rimpsalle, ja miehen kanssa yhdessä, niin tuli sitten juotua hieman liikaa... Ja sitten hirveä mustasukkaisuus-känni-kiukku-miehelle, joka oli aikalailla syytön. Onneksi kesti vain hetken aikaa, eikä koko ilta mennyt pilalle, mutta kyllä aamulla hävetti! JA EDELLEEN kamala morkkis päällä...

Parasta tässä on varmastikin se että olin mustis miehelle joka jutteli siskoni kanssa. Jep jep.

No onhan tässä lievää luottamuspulaa ollut, mutta olipa tuo vähän liikaa.

Jotain hyviä neuvoja selvitä morkkiksesta? Muuta kuin lupaukset (jotka muuten pidän ) etten juo piiiiiitkään aikaan

Enpä ole keksinyt lääkettä morkkikseen. Poden noita tosi herkästi juhlimisen jälkeen, vaikka ei olisi mitään kovin tyhmään tullut tehtyäkään. Onneksi oon raskaana, välttyy tollasilta...

jaa..toi on se isoin syy miks en ite juo ku n. 3 kertaa vuodessa. on niin kamala morkkis. vaikka ei tekis edes mitään. ajan kanssa toi morkkis menee ohi. :hug:

ei se viina sovi mullakaan. ja oon vetäny myös samanlaisia mustiskohtauksia. :snotty:

ei auta... kun mä aina nolaan jotenkin itteni jos lähden ulos, joten johtopäätös on etten voi lähteä ulos!!! JA eniten harmittaa miehen puolesta, vaikkakin se tottakai antoi anteeksi ja oli että vahinkoja sattuu, mutta silti... Kun en mä oikeasti sen iltaa olisi halunnut pilata :( Ja mistä muuten johtuu että ennen osasi pitää hauskaa, mutta nykyään melkein aina tulee joku kiukku esiin? Uskomatonta.

voi kyynel. Vaikkakin toi oli hauskasti sanottu että ei kukaan meistä ole täydellinen ja tuo oli mun osuus, niin kuule usko pois, ei ollut mun ainoa osuus :D

HelloShitty: Juurikin näin, minäkin ekojen pieleen menneiden juhlistamisien jälkeen vähensin reippaalla kädellä, ja nykyään en juurikaan missään ulkona käy (siis juomassa... ), mutta harmittaa että sitten kun kerran menee niin pitää sekin pilata.

Perhana sentään.

Yhteistyössä