Nolasin itteni ja mieheni kännissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Lähdin toissailtana käymään yksin naapuribaarissa ja ajauduin juttusille nuoren miehen kanssa. Niinkun monesti ennenkin, koin että humalassa on kiva avautua tuntemattomalle ihmiselle... Oltiin juteltu jonkun aikaa ja kävi ilmi että tämä mies on meidän uus naapuri joka asuu ihan tossa naapuritalossa. En vaan ollenkaan tunnistanu sitä eikä sekään kuulemma tuntenu mua. :ashamed:

No olin sit vielä niin kännissä että annoin sen ymmärtää jotain ja menin vielä pikasesti käymään sen luona ku se tarjos kaljaa, kävin nopeesti sen asunnossa ja sanoin et oon aika väsyny ja lähdin kotiin.

Eilen darrasta selvittyäni kerroin miehelle joka kävi sit juttelemassa naapurin kanssa, et antaa olla viimenen kerta kun yrittää mua... Mies kyllä ymmärtää kai silleen ku tietää et mulla on surkee itsetunto, "tarviin" säälittävästi ihailua joskus.

Hävettää et olin niin kännissä ja avauduin ja mitä hittoa teen jos nään sitä nyt tässä pihalla...

Ounou, aika paha :D No ei voi mitään enää, mutta tuollainen ehdottelu ja vieraan miehen luo meno on kyllä typerää.
Ei kai se auta kuin moikata kun törmäätte. Ja eihän se miehen vika ollut jos et kertonut että olet naimisissa

Miks ihmeessä miehes piti käydä naapurin luona juttelemassa, eihän naapuri ollut tehnyt mitään väärin. Ainoastaan sinullehan se puhuttelu olisi pitänyt tehdä. Nolasi sitten miehesi vielä itsensä.

Ounou, aika paha :D No ei voi mitään enää, mutta tuollainen ehdottelu ja vieraan miehen luo meno on kyllä typerää.
Ei kai se auta kuin moikata kun törmäätte. Ja eihän se miehen vika ollut jos et kertonut että olet naimisissa

Kerroin kyllä et oon parisuhteessa, mut naapuri ei siitä niin välittäny. Tuleepahan mulle taukoa juomisesta, ja voidaan alkaa ettiä uutta asuntoa ku ollaan muutenki oltu muuttamassa...

miks ihmeessä sun ukkos on sille menny mitää möyhöön?
ei se sua varmaa oo pannu tai koittanu kotio raahata? baarissa juttelu ei oo iskemistä. ja vaikka flirttailiskin niin so? ei se maata kaada. kaikki flirttailee,sun mieskin.

sun pitäsa valitusta saada. sähän se naimisissa olet. ja sitäpaitsi ei yksin kannata vieraan matkaan lähtee..

miks ihmeessä sun ukkos on sille menny mitää möyhöön?
ei se sua varmaa oo pannu tai koittanu kotio raahata? baarissa juttelu ei oo iskemistä. ja vaikka flirttailiskin niin so? ei se maata kaada. kaikki flirttailee,sun mieskin.

No se oli sen eka reaktio ihan ymmärrettävästi... Kävi kyl vielä myöhemmin rauhallisemmin asiasta puhumassa.

Ollaan sit noloja koko perhe.

Kaipa tälle jutulle voi vielä joskus itekin nauraa...

No se oli sen eka reaktio ihan ymmärrettävästi... Kävi kyl vielä myöhemmin rauhallisemmin asiasta puhumassa.

Ollaan sit noloja koko perhe.

Kaipa tälle jutulle voi vielä joskus itekin nauraa...

Niin, no, eikös miehesi käynyt juttelemassa asiasta nyt tänään ja selvinpäin. Elikkä mies nolasi itse itsensä ja selvinpäin. Sullehan miehesi olisi voinut jotain mainita, jos oli sitä mieltä, että käytös meni yli sallitun rajan.

[QUOTE="mii";23236246]Meillä ei kyllä olis todellakaan ok edes lähteä vieraan miehen kämpille :O Varsinkaan yksin.[/QUOTE]

Ei se oo meilläkään ok. Seliseli, mut mulla näköjään menee alkoholin kans kontrolli.

Siis kerroin naapurin miehelle kyllä et oon varattu. Mut niinku sanoin, annoin ymmärtää, niin eihän se sitä miestäkään sit haitannu. V*ttu.

Edelleen, itehän annoit ymmärtää. Miehes ois pitäny sulle keuhkota. Eihän nyt kukaan mies appo avoimesta karvakauluksesta kieltäydy vaikka se ois kuin varattu mutta lähtee ilolla mukaan :saint:

Mun mielestä mun mies teki kyl ihan ymmärrettävästi...?

TÄH? Jos NAIMISISSA oleva muija lähtee TOISEN MIEHEN luo jatkoille niin kenen syys se on, houkuttelijan vaiko sen joka unohtaa tosiaan olevansa naimisissa??

Aina kai saa yrittää, vallankin kun ap kuulostaa olleen hyvin suostuvainen - huolimattaan siviilisäädystä. Viimekädessä vastuullinen on ap.

Ole muuten onnellinen että ainoa paska mitä tuosta tempusta seurasi oli se että miehes suuttui ja nyt sua vähän nolostuttaa.. Siellä kämpillä olis voinut tapahtua mitä vaan vaikka kuinka oli naapurin miehestä kysymys.

Yhteistyössä