Tuossa olin tupakalla ja auto kurvas hirveellä vauhilla pihaan, mutkat meni kivasti suoraks. :kieh: oikeen innolla odotin että pääsen sanomaan että tässä pihassa saattaa olla lapsia ulkona ja varmasti ois jääny alle tolla vauhdilla |O
Kuski nous ja eihän se pysyny edes pystyssä, katoin aika turhaks siinä mitään sanoo, ois ees tajunnu mitään.
odotin sit ja kattelin että mihin se menee. Joku sitä tulikin vastaan ja menin sille sanomaan että tuo jätkä ei tuosta kyllä lähe mihinkään ite ajelemaan.
Tää toinen poika sitten oli ihan fiksu siinä ja sano että ei lähekään kyllä että minä heitän sen kotiin ja ettei tienny et se ite ajaa kännissä tuohon. :/
Kaikkee ne tekee, toisten että omalla hengellä leikitään
Mulla kävi mielessä että oisko mun poliisi kantsinu soittaa, paitsi että en kyllä heitä tuntenu ja hajuakaan minne lähtivät.
Kuski nous ja eihän se pysyny edes pystyssä, katoin aika turhaks siinä mitään sanoo, ois ees tajunnu mitään.
Tää toinen poika sitten oli ihan fiksu siinä ja sano että ei lähekään kyllä että minä heitän sen kotiin ja ettei tienny et se ite ajaa kännissä tuohon. :/
Kaikkee ne tekee, toisten että omalla hengellä leikitään
Mulla kävi mielessä että oisko mun poliisi kantsinu soittaa, paitsi että en kyllä heitä tuntenu ja hajuakaan minne lähtivät.