Nokialaisia äitejä

• Viestiketjun aloittaja Omppo
  • Ensimmäinen viesti
Helluna
Hei!!!

Täällä olisi 22-vuotias 6kk ikäisen pojan äiti!! Juuri muutettu Nokialle ja uusia äitiystäviä kaipailisin!! sähköpostiin voi kirjoitella: tomb21@suomi24.fi

Hei,

Olettehan molemmat huomanneet ilmoitukseni "haluatko mukaan äiti-lapsi -ryhmään?"

Jos olette kiinnostuneet tulemaan tutustumaan meihin, niin laittakaa minulle sähköpostia. Osoitteeni on tuolla ilmoituksessa.

Mun sähköpostiosoite on jaana @ saunalahti . fi

Kirjoittele sinne, niin laitan tarkempia tietoja.

Porukassa on todella kiva henki, sinne on mukava tulla. Odottelemme innolla uusia jäseniä mukaan.

johannajamuksu
HEIPPA, Täällä on 33-vuotias, kohta 10kk:n ikäisen pojan äiti. Kaipailisimme myöskin seuraa vaunulenkeille ja puistoon. Aiemmin mainittu äiti-lapsi tapaamiset kuulostavat mukavilta, mutta kohdallani taitaa kaatua siihen, että auto on isännällä käytössä päivisin. Minulle voi meilailla osoitteeseen johannajamuksu@luukku.com

moikka! kuulosti kanssa kivalta nuo tapaamiset, mutta me asumme niin ahtaasti ettei meille mahtuis moista porukkaa kerralla, harmi:( mutta olisi silti kiva tutustua uusiin ihmisiin, olemme äiti26v ja poika 11kk, asutaan tässä keskustan tuntumassa...

kirjotella saa, helmi79@netti.fi

Emme toki hyljeksi autottomia porukastamme! Autolla vain tokikin on helpompi tapaamisiin tulla. Kaikki asumme vielä ainakin toistaiseksi bussireittien varrella, joten jos haluatte kokeilla onnistuuko tapaamisiin kulkeminen bussilla, niin tervetuloa mukaan vaan!

Ja lohduksi, että emme me kaikki tokikaan joka tapaamisessa mukana ole. Yleensä paikalla on noin 2-3 äitiä lapsineen.

Että, jos vielä olette kiinnostuneita, niin laittakaa ihmeessä minulle sähköpostia, niin sovitaan, koska voitte tulla tutustumaan meihin.

Helluna
HIIOPPIA!!! jA YLÖSPÄIN!!!

Vieläkin olisin vailla uusia tuttavuuksia Nokialta,eli itse olen pian 23-vuotta ja poika pian 7kk:tta,mieskin löytyy 25-vuotias! Asumme Koskenmäessä! Olisi mukava jos saisin pojalle leikkikaveria muista lapsista ja itse kaipailisin vaikka vesijumppaan kaveria,että saisi nämä piinaavat raskauskilot karistettua pois!! ;)
Yhteydenottojanne odotellen!! helina.rajala@kotiportti.fi

Tässä myös yksi äiti nokialta koskenmäestä. Poika on pian 5vuotias ja tyttö lähestyy 3 vuotta, uutta tulokasta odotellaan syntyväksi tammikuussa.
Minulle saapi laittaa mailia anna.lentolehto@kolumbus.fi

Ystäviä ei koskaan ole liikaa! :heart:

Täällä olisi myös yksi äippä Nokialta!Itse olen 27-vuotias ja tytär 9kk.Uutta tulokasta odotellaan syntyväksi toukokuussa.Meidän perhe asuu alhoniityssä ja aika olisi kyllä jutella ja vaikka lenkkeillä!

PiiaLamminen@luukku.com

Heipsan! Täällä lisää Koskenmäkeläisiä :). Äippä 30v ja tytöt 3v ja pian 8kk. Varsinkin puistoilu ym. seuraa kovasti kaipaisi sekä äiti että tytöt! Oletteko Koskenmäkeläiset kotona? Missä ulkoilette? Me usein kirjaston puistossa, Villen kentällä, päikyn pihassa ja joskus Menkalassa. Puistot aina tyhjiä...

täällä tuleva äiti Kehon seudulta. LA 1.3.06 ja esikoista odottelen meidän perheeseen. Olen itse asunut vasta vähän yli vuoden Nokialla (mies täkäläisiä) ja ei ole viälä kovin montaa kaveria löytynyt..varsinkaan odottavista. Ikää tulee ensivuonna 23v.
Olisi tosi kiva tutustua uusiin mukaviin ihmisiin! :)

maili: assisteurs@hotmail.com
ja y-viestiä voi kans laittaa

hiioppia!! Helluna, oon laittanu sulle mailia mut en tiä tuleeko ne perille :/

jos Koskenmäkiläisillä ( toki muualtakin saa tulla ) ois kiinnostusta "isompaan" tapaamiseen, niin voitais meille kokoontua joku päivä kahvittelun merkeissä, päivämääräehdotuksia otetaan vastaan :wave:

mansikka74
Täällä olisi yksi tapaamisiin mukaan haluava Kehosta. Olen kahden lapsen 11kk ja 6.5v äiti. Missä tapaatte ja koska? Puistot joissa olen käynyt ovat yleensä ammottaneet tyhjyyttään..

Aamupäivät meille ainakin ehkä tällä hetkellä parempia päikkäreitten takia. Oliko joku halukas heti kahville pyytämään vai nähdäänkö ensin puistossa? Tosi kiva olisi tutustua ja saada varsinkin ulkoiluihin seuraa!!

Pikkuväki harmaana
ens viikosta sen verran että meillä miehellä yövuoro, joten ainakaan aamuisin meille ei voi tulla että mies saa nukkua rauhassa :whistle: mutta voitais kyllä koittaa ton kuopuksen kans änkee mukaan jonnekin miittinkiin jos sellanen saadaan aikaseks :) oisko ideoita ?

Yhteistyössä