Nokia Ovi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Khimaira

Vieras
Siis mä en ymmärrä ollenkaan miten se toimii :ashamed:
Mun poika haluaisi sieltä ilmaista musiikkia ja ilmaisia pelejä puhelimeensa, mutta eikös se ovi ole nettipalvelu? Eli puhelimella mennään nettiin ja tilataan sieltä ovesta sisältöjä puhelimeen?
Ei kai ilmaista nettiä olekaan- kai nyt netin käytöstä menee aina maksu...

kännykkään pitää tietenkin tilata operaattorilta nettipalvelut ja niissä on erilaisa hinnoittelumalleja. Eli netin käyttö ei ole kännykällä eikä millään muullakaan vehkeellä sen koommin ole ilmaista.

Voi myös netistä lähetää tekstiviestillä linkin puhelimeen, mutta sen linkin avaamiseenkin tarvitaan nettiyhteyttä.
Ja lataaminen.. se on kallista jos ei ole mitään pakettia liittymässä.

Siellä oli jotenkin tietyt ilmaisia ja tietyt sitten maksullisia ja jos enemmän lataa tietoa se maksaa.. Kun puhelimesta tuota kauppaa avaa tulee siihen teksti että viesteistä ja siirroista saattaa tulla maksuja.

Kannattaa käydä tuolla nettisivuilla tutustumassa mikä kannattaa.

Tavara on ilmaista tai maksullista. Mutta lataaminen itse onkin eri asia.
On asia erikseen kun käytät internettiä, että käytätkö esim. omaa ADSL tms. liittyvää WLANin yli, jolloin et maksa datan siirrosta enää erillisistä maksua vai erehdytkö käyttämään puhelimen operaattorin asetuksia, jolloin maksat jokikisestä bitistä ellet ole ottanut liittymääsi tietyn suuruista littymään kuuluvaa datapakettia.
Itse käytän yleensä vain puhelimen WLANia kun lataan jotain verkosta, käytän internettiä tai kuuntelen internet-radiota. Kaikki muu datansiirto kun maksaisi maltaita.

Yhteistyössä