H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Sen perusteella mitä oon kuullut, pysyisin kaukana...
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt..:En ole käynyt mutta kuullut ihan tarpeeksi.. Tuttava oli kioskimyyjänä niiden tapahtumassa silloin kun olivat vielä Pirkkahallissa. Se ukko oli kailottanut siellä edessä kolehdin keruun aikaan, että "hyvät ihmiset, älkää laittako kolikoita, laittakaa seteleitä!!" Ja sit ne kolehdinkerääjät oli tullu hakeen kioskista lisää muoviämpäreitä, että sais kaiken rahan mahtumaan mitä ihmiset niille tunki. Sit tauolla ne samaiset kolehdinantajat oli "kaikkensa antaneena" yrittäneet tinkiä sämpylästä ja kahvista kun ei ollut enää rahaa..
Humpuukia sanon minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos on kolehti, niin siihen ei ole pakko laittaa penniäkään, vaikka puhuja pitäisi millaisen palopuheen tahansa. Heti jos kokee, että rahaa oli jotenkin pakotettu antamaan, niin se on paha juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä, että onko sinne joku pääsymaksu?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos on kolehti, niin siihen ei ole pakko laittaa penniäkään, vaikka puhuja pitäisi millaisen palopuheen tahansa. Heti jos kokee, että rahaa oli jotenkin pakotettu antamaan, niin se on paha juttu.
Mun mielestä se on jo paha merkki, että ne palopuheet pidetään rahasta...
Alkuperäinen kirjoittaja Kannattaa käydä:Olen käynyt itse, tykkäsin kyllä, vaikka "Jumalanpalvelusmenot" onkin vähän erilaisia ja ite pidän enemmän rauhallisemmasta meiningistä. Suosittelen käymään itse katsomassa.
Tosta rahankeruuhommasta vielä, monesti näillä Nokia Mission kaltaisilla "järjestöillä" on niin paljon kuluja, että ihmisille saattaa tulla fiilis, että siellä vaan kerätään ihmisiltä rahat pois. Nokia Missio mm. ylläpitää jotain huumevieroitusklinikkaa tms. Israelissa ja tekee paljon TV- ja muuta mediatyötä ja sehän maksaa...