Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Esikoisemme sairastui vauvana herpes virukseen, virus tuhosi jo keuhkoja.Lääkärit käskivät varautua lapsen menehtymiseen.Sisareni oli äitini kanssa kokouksessa ja eräs uskova nainen kysyi sisareltani, että miten meidän vauva voi.Sisko kertoi ikävät uutiset.Nainen laittoi kätensä sisareni pään päälle, rukoili ja sanoi, että tämä vauva paranee täysin.
Siskoni kertoi asiasta minulle, en aluksi uskonut, mutta kun seuraavan kerran soitin sairaalaan( en voinut olla siellä yhtäjaksoisesti ) niin lääkäri sanoi, että käänne parempaan on tapahtunut.Poika on nyt terve 18 vuotias =)
Itse olen parantunut rukousliinan avulla erittäin hankalasta keuhkoja vaivaavasta tulehduksesta.Liina oli tarkoitettu isälleni, mutta minä lainasin sitä, laitoin rintakehän päälle ja rukoilin( olin tuolloin lapsi ) omalla tavallani.Sen jälkeen ei ole tulehdukset keuhkoja rasittaneet joka vuosi.Muutama keuhkoputkentulehdus on sen jälkeen ollut ja yksi keuhkokuume.
Sairastaessani olin tosi huonossa kunnossa...ei saanut hengästyä yhtään tai päädyin aina oksentamaan ja henki kulki huonosti.
Yritin kirjoittaa nämä lyhyesti.
Hienoa että poikanne parani vakavasta sairaudesta.
Mutta kuinka voit olla varma että hän ei parantunut sen takia että oli sairaalassa ja häntä hoidettiin lääketieteellisin menetelmin?
Omasta sairaudestasi, kuinka voit olla varma että kysymys ei ollut vain siitä että vastustuskykysi paranee iän myötä, tiettyyn pisteeseen asti.
Lapsilla, etenkin pienillä lapsilla, on tunnetusti huonompi vastustuskyky.
"Useimmat lapset vilustuvat 6-8 kertaa kahden ensimmäisen elinvuotensa aikana. Sairastelu kuitenkin vähenee immuunijärjestelmän kehittyessä, ja jo kymmenenteen ikävuoteen mennessä lapsi on saavuttanut saman vastustuskyvyn vilustumisia vastaan kuin aikuinen."
Tuossa puhutaan nyt pelkästä vilustumisesta, mutta kuitenkin.
Mutta niin kuin sanottua, hienoa että parannuit, ainakin melkein ja että esikoisesi voi hyvin.