Nokia Lumia 620, miten siirretään puh.nrot vanhalta sim-kortilta uuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuzieQ.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuzieQ.

Aktiivinen jäsen
06.07.2012
2 158
2
36
Minä yritin kauan, nyt mies yrittänyt tossa mys, valittaa että bluetooth-yhteys vanhan ja uuden puhelimen välillä katkeilee koko ajan. Vanhaa sim-korttia ei voi laittaa uuteen, koska on iso kortti, uudessa pieni.

Osaako kukaan tekniikan ihmelapsi neuvoa? =)

Minä yritin kauan, nyt mies yrittänyt tossa mys, valittaa että bluetooth-yhteys vanhan ja uuden puhelimen välillä katkeilee koko ajan. Vanhaa sim-korttia ei voi laittaa uuteen, koska on iso kortti, uudessa pieni.

Osaako kukaan tekniikan ihmelapsi neuvoa? =)

Kopioi Nokia Suitella (jos entinen Nokian luuri). Toinen vaihtoehto on leikellä vanha sim uuden kokoiseksi ja kopioida sitä kautta.

[QUOTE="vieras";28462562]Kopioi Nokia Suitella (jos entinen Nokian luuri). Toinen vaihtoehto on leikellä vanha sim uuden kokoiseksi ja kopioida sitä kautta.[/QUOTE] Ei kannata leikellä vielä tänään, kun tänään vielä vanha puhelin, Nokia C5-03 käytössä, huomenna uus SIM-kortti alkaa toimia.

Eikös netissäkin ole tarjolla puhelinluettelon kopiointisivuja. Itsehän olisin ottanut suitella varakopion ja tumpannut sitten uuteen puhelimeen.

Onhan noita tapoja, valinnan vaikeus ennemminkin. Voihan sitä käsinkin jos ei luota tekniikkaan :p

microsoft outlookin kautta?

Miten? Minä olen ihan kuutamolla ja mies ois osannut vaan bluetoothin kautta mutta yhteys katkeilee koko ajan.8 nroa kuulemma sai vaan.

On aikoja jolloin VIHAAN nykyajan tekniikkaa ja kaipaan nuoruutta, kun kaikki oli paljon helpompaa. :D

Kyllä mä osaan runoja ja biisejä kirjoittaa, mutta tekniikka menee sitten niiiiiiiiiin kovaa ja korkealta ettei tosikaan...:laugh:

Miten? Minä olen ihan kuutamolla ja mies ois osannut vaan bluetoothin kautta mutta yhteys katkeilee koko ajan.8 nroa kuulemma sai vaan.

On aikoja jolloin VIHAAN nykyajan tekniikkaa ja kaipaan nuoruutta, kun kaikki oli paljon helpompaa. :D

Kyllä mä osaan runoja ja biisejä kirjoittaa, mutta tekniikka menee sitten niiiiiiiiiin kovaa ja korkealta ettei tosikaan...:laugh:

Lataat nyt vaan sen suiten ja ensin vanha luuri kiinni ja sitten uusi.

Yhteistyössä