V
vierailija
Vieras
..mitä vitun tukea? Työttömyysturva ja mahdollinen ansiosidonnainen jonka jokainen työttömäksi saanut saa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kermaperseille kermapyllytukea. Suomessa on luokkajao nääs nääs kuten Mansessa sanotaan.Nimenomaan. Ensin leikataan tukia ja sitten luvataan erikoistukea jollekkin suht. hyvässä asemassa olevalle porukalle.
Ei mitään tukea, sama kohtelu kaikille työttömäksi joutuville. En minäkään ole saanut mitään ylimääräistä tukea kun olen joutunut työttömäksi. Tämänhän pitäisi olla tasavalta, eikä mitään erityiskohtelua kenellekään eikä millekään ammattiryhmälle...mitä vitun tukea? Työttömyysturva ja mahdollinen ansiosidonnainen jonka jokainen työttömäksi saanut saa.
OrpoPurran insinööritukiako?Nimenomaan. Ensin leikataan tukia ja sitten luvataan erikoistukea jollekkin suht. hyvässä asemassa olevalle porukalle.
Ei mitään tukea, sama kohtelu kaikille työttömäksi joutuville. En minäkään ole saanut mitään ylimääräistä tukea kun olen joutunut työttömäksi. Tämänhän pitäisi olla tasavalta, eikä mitään erityiskohtelua kenellekään eikä millekään ammattiryhmälle.
Siltä vaikuttaaJos vaarassa ytssä että tulee kenkää persiille niin nyt hakemaan uutta paikkaa ennen kun kaikki muutkin ovat hakemassa. Noksu on aiemminkin potkinut porukkaa mäelle.
Voihan ne ryhtyä kansanedustajiksiAlkuperäinen kirjoittaja vierailija ... :Ei mitään tukea, sama kohtelu kaikille työttömäksi joutuville. En minäkään ole saanut mitään ylimääräistä tukea kun olen joutunut työttömäksi. Tämänhän pitäisi olla tasavalta, eikä mitään erityiskohtelua kenellekään eikä millekään ammattiryhmälle.
Nimenomaan tai miljonääreiksi.Voihan ne ryhtyä kansanedustajiksi
Ja sitten sopeutumiseläkkeelle?Nimenomaan tai miljonääreiksi.
Ja kaupunninjohtajiksiVoihan ne ryhtyä kansanedustajiksi
Kermaperseille kermapyllytukea. Suomessa on luokkajao nääs nääs kuten Mansessa sanotaan.
Tai avustajaksiVoihan ne ryhtyä kansanedustajiksi