O
ongelma
Vieras
eli kun mul on toi nokia 5530, ni jostain kumman syystä wlan-yhteys ei toimi, ei ees julkisilla ja ilmasilla verkoilla.. olin eka ihan äimän käkenä, mut sit aattelin et mul on saldoraja puhelimessa ja sit joku sellanen kielto etten pysty tilaamaan mitään esim. pelejä, kuvia tai soittoääniä tai mennä maksullisille nettisivuille. ni johtuskohan siitä?
ja ipod touchista vielä, et olen ajatellu hankkia ja siinähän on kans toi wlan yhteys, ni toimiiko se ihan samalla tavalla et voi esim. koulussa käyttää julkisia verkkoja, et se periaatteessa toimisi melkein missä vain julkisilla paikoilla?
olisi tosi kiva jos vastaisitte edes jompaankumpaan tietojenne mukaan kun itse oon ihan pulassa tän kanssa.. kiitos vastauksistanne
ja ipod touchista vielä, et olen ajatellu hankkia ja siinähän on kans toi wlan yhteys, ni toimiiko se ihan samalla tavalla et voi esim. koulussa käyttää julkisia verkkoja, et se periaatteessa toimisi melkein missä vain julkisilla paikoilla?
olisi tosi kiva jos vastaisitte edes jompaankumpaan tietojenne mukaan kun itse oon ihan pulassa tän kanssa.. kiitos vastauksistanne